Pinkpop 2014

brutus

Playlistbediener
27 nov 2013
34
0
Zou het niet erg vinden als Mumford And Sons weer terug zouden komen maar weet niet die nog komen om te subben
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.698
6.887
@Stockholm Syndrome
Natuurlijk kunnen ze nog rustig een tijdje op dit niveau doorgaan, het voorbeeld dat jij van RHCP noemt is alleen een beetje ongebruikelijk, bij de meeste bands is wel echte een hoogtepunt in de carrière aan te wijzen. Maar bijvoorbeeld Green Day heeft dat ook, met Dookie uit 1994 en American Idiot tien jaar later in 2004. En wellicht dat het volgende album weer een vette comeback wordt? Beetje wishful thinking van mijn kant... Maar goed, dat laatste was ook een beetje als grapje bedoeld om @DennisvdBr gerust te stellen ;-)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Zou het niet erg vinden als Mumford And Sons weer terug zouden komen maar weet niet die nog komen om te subben

Het is heel makkelijk om er zelf even op te googelen. Op die manier komen hier ook alleen de serieuze kanshebbers aan bod.

M&S hebben een lange break genomen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mumford_%26_Sons
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Giel beelen bevestigd het gerucht over metellica en gaat zometeen bellen met jan smeets.
heb het ook net vernomen, ik hang IN de radio. Wat zal er gebeuren, hij kan er omheen draaien, hij kan helemaal niets weggeven, hij kan alle 3 de headliners geven, of enkel de aankondiging van de Gouden Tip. Kom op, ik hoop dat Pearl Jam niet verloren is gegaan en dat Metallica er echt bij is (zoals sommige van jullie weten had ik Metallica in het begin al afgeschreven).
Theorie: Rar/Werchter/PP delen Metallica, RaR/Werchter delen Linkin Park en Werchter/PP delen Pearl Jam, dan afwachten wat headliner 3 is, misschien dat RaR/PP delen Iron Maiden?
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Iron Maiden zal denk ik naar Forta Rock gaan. Ik denk ook niet dat het verstandig is voor Pinkpop om Arctic Monkeys als derde headliner te nemen omdat ik er van uit ga dat Werchter komt met Metallica, Pearl Jam, Muse en Arctic Monkeys. Dan heb je als Pinkpop naast Muse precies dezelfde headliners als RW. Dan heb je dus niets wat mensen naar Pinkpop doen trekken ipv naar Werchter. Dus die derde headliner ben ik erg benieuwd naar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Iron Maiden zal denk ik naar Forta Rock gaan. Ik denk ook niet dat het verstandig is voor Pinkpop om Arctic Monkeys als derde headliner te nemen omdat ik er van uit ga dat Werchter komt met Metallica, Pearl Jam, Muse en Arctic Monkeys. Dan heb je als Pinkpop naast Muse precies dezelfde headliners als RW. Dan heb je dus niets wat mensen naar Pinkpop doen trekken ipv naar Werchter. Dus die derde headliner ben ik erg benieuwd naar.
Ja, Iron Maiden naar Forta Rock kan je gelijk in hebben, maar kan ook daar Avenged Sevenfold of eventueel Linkin Park zijn, want ze hadden vorig jaar ook een gelijke headliner als Download. Of zoiets in die richting...
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Geen idee, maar heb het op internet gelezen dat die zou bellen. Dus hij zal het wel gezegd hebben maar heb het niet zelf gehoord.
 

KevinJanssenz

Playlistbediener
28 nov 2013
22
0
Had hij wel gezegd te bellen of waar kwam het vandaan dat hij dat zou doen?
Overduidelijk gehoord ongeveer 10 over 7 dat hij met Jan Smeets zou bellen aangezien er geruchten waren dat Metellica naar PP zou komen. Uiteindelijk heeft hij natuurlijk niet gebeld helaas..
 

CamielMusic

Playlistbediener
27 nov 2013
23
0
Staat in krant vandaag (limburger) dat Smeets inderdaad toegeeft dat er gesproken is met Metallica maar hij heeft nog niks bevestigd.
Dat was te vroeg.

Verder geen aanvulling meer.
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
Het zal wel waar zijn denk ik. We zullen het binnen niet al te lange tijd weten wanneer Metallica meer bekend maakt over de tour.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Buro Pinkpop blijft idd een onneembare vesting tot op heden, heeft iemand bij Festileaks een groot houten paard waar we allemaal in passen??? Maar ook het AD komt er niet doorheen: "Buro Pinkpop, de organisator van het festival was vanmiddag niet bereikbaar voor commentaar."
:(
http://www.ad.nl/ad/nl/5602/Muziek/article/detail/3553044/2013/11/28/Metallica-speelt-op-Pinkpop-2014.dhtml
 

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Als Smeets alleen maar zegt dat er gesproken is met Metallica gooit hij dus nog een schepje bovenop een al sterk gerucht dus lijkt me dat ze wel komen maar dat hij nog niks mag zeggen van Metallica.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Seeed, Mando Diao, Sunrise Avenue, Casper en Seether voor Nova Rock. Geen headlinerwaardige bands voor Pinkpop natuurlijk maar wel leuke toevoegingen. Black Sabbath kwam dacht ik ook naar Nova Rock, maar of dat reëel is? Ik heb het rond hun niet gevolgd
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken