Pinkpop 2014

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Misschien moeten we ff een apart topic aanmaken voor Rock Werchter vs Pinkpop, dan kunnen we het hier gewoon over Pinkpop hebben :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Nog even een andere theorie erin gooien. Een paar jaar geleden beloofde Smeets meer gitaren en zwarte tshirts. Kwam toen niet rond met Metallica, toevallig koos toen Pearl Jam voor nieuwe ZiggoDome. Kon dus de belofte niet direct nakomen, zijn dit de afspraken van toen??? En kunnen we dan volgend jaar McCartney verwachten (of gaat hij nog touren)? hhhmmmm (toe aan weekend)
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Nog even een andere theorie erin gooien. Een paar jaar geleden beloofde Smeets meer gitaren en zwarte tshirts. Kwam toen niet rond met Metallica, toevallig koos toen Pearl Jam voor nieuwe ZiggoDome. Kon dus de belofte niet direct nakomen, zijn dit de afspraken van toen??? En kunnen we dan volgend jaar McCartney verwachten (of gaat hij nog touren)? hhhmmmm (toe aan weekend)

Smeets heeft wel meer beloofd.. Ik bedoel, kijk naar de lineup van 2013. Heel erg weinig echte gitaarbands. Behalve als hij de gitaartjes van The Script en 30STM daar ook mee bedoeld natuurlijk.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.544
6.756
Je bent niet echt een heldere gloeilamp ;) die belofte komt uit 2012 en ging o.a. ook over 2013. Vandaar.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Pinkpop mijn festival! Hopen op een goeie line-up en ik heb er alle vertrouwen in. 45e editie! Komt goed pearl jam alleen op pinkpop is dat ook mogelijk:D
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
De Jeugd van Tegenwoordig? Dat vind ik toch wel zo'n kutband! The Opposites daarentegen vond ik wel tof.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Als je De Jeugd van Tegenwoordig een band noemt weet je niet waar je het over hebt.

Trouwens, Red Hot Chili Peppers mag nu echt wel van de geruchtenlijst af hoor. Je hoeft ze niet af te schrijven, maar er is 0 aanleiding voor om ze nog te verwachten.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.470
710
De Jeugd van Tegenwoordig? Dat vind ik toch wel zo’n kutband! The Opposites daarentegen vond ik wel tof.

Euhm, juist omgekeerd? De JVT is voor mij een guilty pleasure, terwijl The Opposites gewoon zo plat is als het maar kan zijn.
 

Bas

Playlistbediener
Access All Areas
29 sep 2012
39
0
Trouwens, Red Hot Chili Peppers mag nu echt wel van de geruchtenlijst af hoor. Je hoeft ze niet af te schrijven, maar er is 0 aanleiding voor om ze nog te verwachten.

Ik licht even toe waarom de RHCP in de geruchtenlijst staan, hiervoor quote ik een zekere JohnDoe van een ander gerenommeerd festivalforum.

JohnDoe :
"Ik heb overigens zonet uit een behoorlijk betrouwbare bron vernomen dat Pearl Jam zo goed als zeker naar Landgraaf komt juni 2014. Zomer tournee zou rond zijn, geen Werchter, wel RaR en Roskilde. Muse gaan ze wederom naast grijpen. Zouden onderhandelingen zijn met de Peppers (!!) en me een 'grote klassieke rockband' (geen naam genoemd, Metallica, AC/DC, Black Sabbath?)

Kerel was behoorlijk spraakzaam en identificeerde zich als lek van Festileaks en - leuk feitje - tevens actief op dit forum."

Pearl Jam lijkt een zekerheidje (Rock am Ring is het dan wel niet geworden), Metallica als grote klassieke rock act lijkt een zekerheidje. Die derde zou dus zomaar wel eens de RHCP kunnen zijn. Tevens is bekend dat ze touren. Ik laat ze dus nog even staan ;-)
 

Bjorn

Randprogramma
26 okt 2013
163
0
Pearl jam - the red hot Chili peppers - Metallica yeah right witte hoeveel da kost gaat M niet worden
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
@bas Dan vind ik het wel heel vreemd dat jullie zeggen te weten dat Pearl Jam op Werchter staat, en dan volgens een andere bron weer weten dat ze niet op Werchter staan.

Ik geloof sowieso niet dat Rock Am Ring Kings of Leon gaat verkiezen boven RHCP.

Maar goed, als dat door een enigzins betrouwbare bron gezegd is, dan snap ik in ieder geval wel dat RHCP er bij staat, want dan is het inderdaad een 'gerucht'.

Ik hoop er zeer zeer op, RHCP vind ik echt GEWELDIG, en dat zou de ultieme reden zijn voor mij om volgend jaar weer eens naar Landgraaf te gaan :)
 

Bas

Playlistbediener
Access All Areas
29 sep 2012
39
0
@Stockholm Syndrome Het verhaal dat ik hierboven weergeef is op 1 september op een forum geuit en niet aan ons kenbaar gemaakt. Inderdaad spreekt dit onze eigen bron tegen. Het is puur een gerucht, meer niet. En dat is de reden dat hij er tussen staat.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
@bas Even vraagje daar nog over, hoeveel bronnen had je dan die zeiden dat Pearl Jam op RW staat? En vond je ze heel erg betrouwbaar, redelijk betrouwbaar, nauwelijks betrouwbaar? Ik snap dat je niet alles kan zeggen.
 

Bas

Playlistbediener
Access All Areas
29 sep 2012
39
0
@bas Even vraagje daar nog over, hoeveel bronnen had je dan die zeiden dat Pearl Jam op RW staat? En vond je ze heel erg betrouwbaar, redelijk betrouwbaar, nauwelijks betrouwbaar? Ik snap dat je niet alles kan zeggen.

Het is volgens ons betrouwbaar. We hebben uiteraard een screening gedaan. Verder laat ik het hierbij ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken