Overschatte Bands/Acts

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Chvrches. 30 Seconds To Mars. Biffy Clyro.
Die komen zo even in mij op, en zijn nog niet genoemd hier.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
beetje kansloos tegen benen aanschoppen inderdaad. Maar als niemand het persooonlijk opvat is het oke.

Dan ga ik ook twee heilige bands van hun troon stoten. Ik heb nooit iets begrepen van Arcade Fire. radiohead op 2, maar die hebben nog enkele vette riffs. Maar de zang van Yorke trek ik niet
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik kan me altijd meer ergeren aan de mensen die van dit soort dingen een groot punt maken(niet dat dat hier gebeurt) dan aan het feit dat de bands ''overrated'' zijn zelf. De dingen die zo in me op komen: Rolling Stones, Queen, Bruce Springsteen, The Eagles, Einaudi, Drake, Neutral Milk Hotel, Muse, U2, The Kooks, Sun Kil Moon.

Zoiets.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
neontiger8 wrote:
Bijna mee eens, Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not is natuurlijk nog ff iets beter
1f61b.png



Die komt op een eerlijke tweede plaats hoor, was zelfs nog even tussen die twee aan het twijfelen
1f61b.png

Plaat 3 is imo dan weer het best. Daarna 1&2, dan 6 en dan 5.
Smaken verschillen, ik vind de nieuwe weg wel iets hebben, maar het beste album is het niet, staan wel 2 klassiekertjes op met Do I Wanna Know en R U Mine?
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.495
748
Ja precies, als je niks met een band hebt luister je het gewoon niet en koop je er geen kaartjes voor. Maar ga niet haten op de rest die het wel tof vindt.
 

Romy

Dagopener
15 sep 2015
602
0
Romy wrote:
neontiger8 wrote:
Bijna mee eens, Whatever People Say I Am, That’s What I’m Not is natuurlijk nog ff iets beter
1f61b.png



Die komt op een eerlijke tweede plaats hoor, was zelfs nog even tussen die twee aan het twijfelen
1f61b.png



Plaat 3 is imo dan weer het best. Daarna 1&2, dan 6 en dan 5.
Smaken verschillen, ik vind de nieuwe weg wel iets hebben, maar het beste album is het niet, staan wel 2 klassiekertjes op met Do I Wanna Know en R U Mine?

Voeg daar Why'd You Only Call Me When You're High en Knee Socks aan toe en dan heb je interessantste van het album wel bij elkaar. Derde plaat is humburg toch? Ook al zo'n vet album. Jullie laten me echt twijfelen over mijn eerste keuze zeg. :p
 

WeckoJ

Geliefde act
14 nov 2012
1.763
0
AM is imo dus juist echt een geweldig album. Gelukkig verschillen de smaken. Ik vind het wel grappig om te lezen dit al zag ik ook Bruce Springsteen langskomen wat voor mij dan juist weer de beste act ooit is, zeker live echt fantastisch. Maar nogmaals smaken verschillen gelukkig.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Bij veel van de namen die al zijn langsgekomen sluit ik me volledig aan.
Daarbij wil ik er zelf nog een paar toevoegen, The Offspring, Die Antwoord en ik heb dus echt helemaaaal niks met de Red Hot Chilli Peppers.

Had de Sex Pistols wel niet verwacht in de categorie overschat, prima album!
Verder ben ik ook een AM hater, mag van mij weer wat meer power in op de volgende plaat.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
En klopt, Pinkpop is overrated, maar qua sfeer etc. is het een prima festival om mee te pakken, zeker omdat het redelijk in de buurt ligt voor mij zal ik er elk jaar te vinden zijn.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
eloelo wrote:
Precies dit

3 opvallende keuzes inderdaad.

Kijk, het is natuurlijk een kwestie van smaak, dus objectief kunnen we toch niet zijn. Echter is het wel zo dat op dit forum namen als Ben, Bowie en AF voldoende achterban hebben, waardoor inderdaad deze keuzes vreemd zijn/lijken.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
The Killers

Snow Patrol

Mumford & Sons

Editors

30 Seconds to Mars

Milow

The Script

Kaiser Chiefs


 

Ivo

Randprogramma
1 sep 2015
149
0
Mumford & Sons
Foo Fighters
Oasis
Coldplay
Florence + the Machine
Tame Impala
Lana Del Rey
(Post-Suck It And See) Arctic Monkeys
Kings of Leon
Muse
Nirvana
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Haha echt heerlijk dit. Ook al doet het me wel een beetje pijn als namen als Arcade Fire, Neutral Milk Hotel, Tame Impala, Royal Blood of Oasis voorbij komen..

Blink-182, Martin Garrix, Years & Years, Hozier, Yellow Claw, 30 Seconds To Mars, Limp Bizkit, Ellie Goulding, The Script, Kaiser Chiefs, Keane, John Fogerty, Triggerfinger, Pharrell Williams, Dotan, Will And The People, The Hives.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.009
3.696
Nou ik ook maar dan:

- Foo Fighters
- All Time Low
- Fall Out Boy
- Linkin Park
- Blink 182
- Red Hot Chilli Peppers

En verder heb ik ook niks met Iron Maiden en Volbeat
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken