Overschatte Bands/Acts

Verwijderd lid 1447

Campingartiest
22 okt 2015
76
0
Omdat die nog niet is genoemd: Queens of The Stone Age. Grootste teleurstelling ooit, waarom zij ooit een festival mochten headlinen snap ik niet.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Omdat die nog niet is genoemd: Queens of The Stone Age. Grootste teleurstelling ooit, waarom zij ooit een festival mochten headlinen snap ik niet.

Haha, die worden alleen nog maar groter, en verdiend ook. Wen er maar aan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Nouja, en dat de hele pers zo'n bandje ophemelt, dat nou niet echt iets toevoegd ofzo. Op zich is het een prima bandje, maar het is gewoon niet zo bijzonder allemaal. Dus ik begrijp alle ophef erover niet, dus vandaar overschat. + ik heb het sowieso niet zo met die hele psychedelische revival, dus Tame Impala mag hier ook zeker genoemd worden.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
“Ik vind Nirvana echt een fijn merk, dit shirtje gaat echt al lang mee.”

zag toevallig bij de H&M nu een een of andere 'legends' lijn hebben met dat soort shirts...
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Thomas wrote:
“Ik vind Nirvana echt een fijn merk, dit shirtje gaat echt al lang mee.”


zag toevallig bij de H&M nu een een of andere ‘legends’ lijn hebben met dat soort shirts…

Ja je hebt toch al Pink Floyd/Ramones/Guns N' Roses/Nirvana/Slayer/Beatles-shirts die al die huppeltrutten dragen?
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Met wanna be hipsters bedoel ik zo’n alto’s die met Joy Division- en Nirvana-shirtjes lopen zonder ook maar een liedje te kennen.

Ik hou altijd een wedstrijd samen met een vriend wie de meeste Joy Division shirts kan spotten op een festivals.
Record is 23 op BKS 2015 (inclusief tasjes e.d.). Eigenlijk 40 op Primavera 2014, maar toen speelde Peter Hook, dus dat telt niet helemaal.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
neontiger8 wrote:
Thomas wrote:
“Ik vind Nirvana echt een fijn merk, dit shirtje gaat echt al lang mee.”


zag toevallig bij de H&M nu een een of andere ‘legends’ lijn hebben met dat soort shirts…


Ja je hebt toch al Pink Floyd/Ramones/Guns N’ Roses/Nirvana/Slayer/Beatles-shirts die al die huppeltrutten dragen?

Ja die, daar hadden ze een tijd terug bij de mannen echt een dingetje van gemaakt. Een beetje in het kader van 'twee jaar na de #HYPE, maar moet kunnen'
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik geef je bij Tame Impala gelijk. Maar dat vinden de meeste Festileakers niet leuk omdat je dan weer elitair gedrag vertoont omdat je een band minder leuk vind nu ze bekend zijn bij het grote publiek. lol.

Ik snap de hype rondom Tame Impala wel hoor. Kevin Parker blijft goed werk leveren. Laatste album was in de gehele lengte misschien iets minder maar bevat wel meerdere topsongs. Live moeten die gasten me nog overtuigen. Hopelijk dit jaar op NOS Alive, toen ik ze zag op Werchter jaren geleden deed het me helemaal niks. Misschien door het gebrek aan verdovende middelen maar toch.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik neem jullie niet meer serieus

:(

Edit: oke wessel nog wel. Tame Impala is echt onwijs gegroeid sinds die show op werchter. By far nog het vetste wat ik dit jaar gezien heb
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Edit: oke wessel nog wel. Tame Impala is echt onwijs gegroeid sinds die show op werchter. By far nog het vetste wat ik dit jaar gezien heb

Dankje, ik ben benieuwd :)


Heb je ze gemist op Pukkelpop?

Jaman, heb Tyler the Creator boven Todd Terje en Tame Imapala verkozen. Heb ik wel spijt van want het geluid was kudt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ik neem jullie niet meer serieus

frownie.png


Edit: oke wessel nog wel. Tame Impala is echt onwijs gegroeid sinds die show op werchter. By far nog het vetste wat ik dit jaar gezien heb
Ik heb niets tegen psychedelische muziek op zich (kan erg genieten van Föllakzoid of Goat). Maar van die quasi psychedelische muziek zoals Temples, DIIV of Tame Impala wordt gewoon teveel opgehemeld, zonder dat ze daadwerkelijk iets toevoegen aan het genre. Tame Impala is dan zo'n tussengevalletje, voor popmuziek is het goed. Maar de psychedelische framing zie ik meer als een stukje marketing, dan dat het echt toegevoegde waarde heeft (net zoals bij DTRH).



Wessel wrote:
MRMantel wrote:
ik heb het sowieso niet zo met die hele psychedelische revival


Hier kan ik me wel in vinden. Veels te vinden aandacht voor bandjes in dat genre de laatste tijd.


Ik geef je bij Tame Impala gelijk. Maar dat vinden de meeste Festileakers niet leuk omdat je dan weer elitair gedrag vertoont omdat je een band minder leuk vind nu ze bekend zijn bij het grote publiek. lol.
Overigens heb ik me altijd al aan Kevin Parkers stem geïrriteerd omdat ik het te beatles-achtig vind.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken