Muziek op een (verjaardags)feest

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
Later dit jaar mag ik weer wat kaarsjes uitblazen (40:eek:), en wordt het weer eens tijd voor een feestje.šŸ„³

Dan de ham-vraag, welke muziek zet je aan - die ik zelf maar ook gasten kunnen waarderen.

Ik kan de FESTEN afspeellijst op Spotify wel waarderen, maar zou ook nog tips kunnen gebruiken voor die stijl maar dan meer gemixt.. E.g. DJ set op Soundcloud/Youtube zoals de StuBru filefuif.

[man-bijt-hond-stem] de babbel box vraagt zich vandaag af:
- Welke muziek speelt u op uw partijtjes?
- Nog muzikale mix-tips?
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.699
Ik maak altijd de grote fout door een gedeelde afspeellijst te maken waar iedereen in kan. De lijst gaat dan van Arctic Monkeys naar Fuifje, naar Bring me the Horizon, naar Kali en door naar Donnie en eindigt vaak met Early Rave/hardcore en steeds hardere muziek.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
149
140
Ik zet in het begin vaak een beetje nederlandstalige nummers op en leg bierviltjes neer voor verzoekjes. Probeer dan de 20 verschillende genres een beetje op logische volgorde te zetten. Aan het eind van de avond een microfoon erbij zorgt vaak ook voor veel lachen en gezelligheid. Veel plezier en alvast gefeliciteerd!!
 
  • Confetti
Waarderingen: wesvs

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
173
187
Ik zet in het begin vaak een beetje nederlandstalige nummers op en leg bierviltjes neer voor verzoekjes. Probeer dan de 20 verschillende genres een beetje op logische volgorde te zetten. Aan het eind van de avond een microfoon erbij zorgt vaak ook voor veel lachen en gezelligheid. Veel plezier en alvast gefeliciteerd!!

Maakt het wel iets interactiefs inderdaad, cool! Collega die tipte ook al eens om een tool als Festify te gebruiken, dan kan er gestemd worden. https://festify.rocks/
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Gebruikers die dit onderwerp bekijken