Pukkelpop 2025

jarne

Support act
14 feb 2013
1.075
423
Na een jaar afwezigheid kunnen we nothing but thieves ook weer opschrijven, staan midden augustus op Taubertal in duitsland,
Voor mij hoeft het niet, geef de spot dat ze zouden opeisen maar aan een andere rockband
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.165
3.081
Denk dat die inmiddels sub zijn toch
In NL zijn ze wel wat populairder dan in Belgie geloof ik(Reeds Lowlands headliner, Ziggo 2x uitverkocht, toekomstig Pinkpop headliner), maar in Belgie zijn ze nog niveau Lotto arena(8k). Denk dan inderdaad niet dat PKP ze zomaar zou laten headlinen.
 

Tinus101

Support act
21 nov 2022
875
1.050
In NL zijn ze wel wat populairder dan in Belgie geloof ik(Reeds Lowlands headliner, Ziggo 2x uitverkocht, toekomstig Pinkpop headliner), maar in Belgie zijn ze nog niveau Lotto arena(8k). Denk dan inderdaad niet dat PKP ze zomaar zou laten headlinen.
Stonden natuurlijk vorig jaar in de marquee wel en dit jaar 3 na laatste op Werchter dus daar heb je een punt. Aan de andere kant stond the Offspring er dit jaar ook.
 

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
31
24
Ik denk niet dat ze nogmaals in de Marquee worden gezet. Wat was het daar vorig jaar druk. Typische band om de avond in te luiden op de main (rond 18:00 uur)
 

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
31
24
Voor gitaardag een aantal bands die een tour hebben aangekondigd voor 2025. Wat zou haalbaar zijn voor Pukkelpop?

Slipknot
I prevail
Within Tempation
Papa Roach
A day ro Remember

Misschien Queens of the stone age op herhaling?
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.734
8.648
Voor gitaardag een aantal bands die een tour hebben aangekondigd voor 2025. Wat zou haalbaar zijn voor Pukkelpop?

Slipknot
I prevail
Within Tempation
Papa Roach
A day ro Remember

Misschien Queens of the stone age op herhaling?
Slipknot is op tour in juni, niet in augustus. Die gaan Graspop doen dus. Hetzelfde geld ook voor ADTR.

Within Temptation is moeilijker in te schatten, maar zie ik zelf eerder Alcatraz, Lokerse of Graspop headlinen ipv Pukkelpop. Denk ook niet dat ze op Pukkelpop die headline spot zouden krijgen die ze op de andere drie genoemde festivals wel zouden krijgen.

I prevail en Papa Roach lijken me wel kanshebbers voor Pukkelpop
 

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
31
24
Slipknot is op tour in juni, niet in augustus. Die gaan Graspop doen dus. Hetzelfde geld ook voor ADTR.

Within Temptation is moeilijker in te schatten, maar zie ik zelf eerder Alcatraz, Lokerse of Graspop headlinen ipv Pukkelpop. Denk ook niet dat ze op Pukkelpop die headline spot zouden krijgen die ze op de andere drie genoemde festivals wel zouden krijgen.

I prevail en Papa Roach lijken me wel kanshebbers voor Pukkelpop
Slipknot begint inderdaad in Juni met hun tour in Europa maar ik kan me niet voorstellen dat het bij die 3 optredens die nu bevestigd staan blijft.
Ze stonden 2 jaar? geleden natuurlijk ook op Pukkelpop.
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.100
578
Kan nou niet zeggen dat Slipknot op Pukkelpop een groot succes was. Voor het optreden ging het wel hard regenen, dat zal ook mee hebben gespeeld. Maar er kwam verhoudingsgewijs niet veel publiek op af. Oscar and the Wolf trekt dan meer publiek. Dus hoewel ik het erg heb gewaardeerd en ze complimenten kregen voor deze boeking, zal Slipknot niet snel op herhaling komen, denk ik.
 

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
31
24
Slipknot is op tour in juni, niet in augustus. Die gaan Graspop doen dus. Hetzelfde geld ook voor ADTR.

Within Temptation is moeilijker in te schatten, maar zie ik zelf eerder Alcatraz, Lokerse of Graspop headlinen ipv Pukkelpop. Denk ook niet dat ze op Pukkelpop die headline spot zouden krijgen die ze op de andere drie genoemde festivals wel zouden krijgen.

I prevail en Papa Roach lijken me wel kanshebbers voor Pukkelpop
I Prevail en Papa Roach zouden wel top zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
31
24
Kan nou niet zeggen dat Slipknot op Pukkelpop een groot succes was. Voor het optreden ging het wel hard regenen, dat zal ook mee hebben gespeeld. Maar er kwam verhoudingsgewijs niet veel publiek op af. Oscar and the Wolf trekt dan meer publiek. Dus hoewel ik het erg heb gewaardeerd en ze complimenten kregen voor deze boeking, zal Slipknot niet snel op herhaling komen, denk ik.
Was het rustig ja? Geen idee ik stond in het eerste vak. Ik vond het zeker een verassende en voor ons een welkome boeking!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken