Pukkelpop 2025

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
Ik hoop dat QOTSA en The Smile hun cancels goedmaken, maar The Smile zie ik eigenlijk niet terugkomen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.747
9.692
Ik hoop dat QOTSA en The Smile hun cancels goedmaken, maar The Smile zie ik eigenlijk niet terugkomen.
Waarom denk je het van de ene wel en van de ander niet?

Wees trouwens maar zeker dat The Smile nog doorgaat, gezien hoe productief die blijven.
 

Magical12

Randprogramma
19 nov 2014
201
23
Ze maken het wat mij betreft goed als ze volgend jaar niet touren om een nieuw Radiohead album te maken :D

Komende van een Radiohead-fan: ik zou ze toch graag eerst nog eens met The Smile zien passeren. Vond The Smile twee jaar geleden op TW Classic zo verfrissend, met een Thom Yorke die zichtbaar genoot op het podium.
Daarna mag Radiohead gerust nog eens een album maken, en passeren, zodat we met z'n allen kunnen klagen dat ze net de show die wij zagen geen Karma Police, Paranoid Android of Creep speelde. ;-)


Doe mij maar goedmakers van QOTSA en The Smile, een goede popshow (Charli XCX), een goeie indie headliner (The XX) en voor de rest maken die headliners me dan al niet meer echt uit. Kleine wens voor de veertigste verjaardag: terug iets meer gitaren en jazz in één van de kleine tenten. :)

Alle gekheid op een stokje: Post-PKP dag 2 = uitkijken naar PKP 2025! ❤️
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd en mattman

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Ik kijk nu al heel hard uit naar de 40st verjaardag volgend jaar, ben super super maar dan ook reuze benieuwd wat ze allemaal in petto gaan hebben. Maar ik ga al 7 edities na elkaar naar Pukkelpop en heb mij elke keer fantastisch geamuseerd zelfs als ik de line-up eens een dagje of jaar minder vond. dus heb ik er alle vertrouwen in dat dit volgende editie weer top (maar dan met een extraatje) gaat zijn.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
386
205

Mocht Lowlands erin slagen om QOSA te overtuigen dan wordt het volgend jaar Lowlands en Pukkelpop voor QOSA. Ze moeten trouwens nog een
15tal Europese concerten die ze annuleerden inhalen dus de kans op een nieuwe Europese Tour is groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101 en mattman

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.153
3.062
Komende van een Radiohead-fan: ik zou ze toch graag eerst nog eens met The Smile zien passeren. Vond The Smile twee jaar geleden op TW Classic zo verfrissend, met een Thom Yorke die zichtbaar genoot op het podium.
Daarna mag Radiohead gerust nog eens een album maken, en passeren, zodat we met z'n allen kunnen klagen dat ze net de show die wij zagen geen Karma Police, Paranoid Android of Creep speelde. ;-)


Doe mij maar goedmakers van QOTSA en The Smile, een goede popshow (Charli XCX), een goeie indie headliner (The XX) en voor de rest maken die headliners me dan al niet meer echt uit. Kleine wens voor de veertigste verjaardag: terug iets meer gitaren en jazz in één van de kleine tenten. :)

Alle gekheid op een stokje: Post-PKP dag 2 = uitkijken naar PKP 2025! ❤️
Zijn er nog mensen die naar Radiohead gaan en het liefst Creep willen horen? 😅
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.473
3.619
Zijn er nog mensen die naar Radiohead gaan en het liefst Creep willen horen? 😅
Hier! Heb ze nog nooit gezien, al kan ik inderdaad eigenlijk wel 20 nummers die ik nog liever zou horen inderdaad.
Laat dat maar snel gebeuren want The Smile vind ik live maar weinig bijzonder, inmiddels 3x gezien en valt elke keer toch tegen.
 

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
Ik ben een pukkelpop groentje ( nog maar 2 edities oud )
Maar ik heb er spijt van dat ik het niet vroeger leerde kennen, gewoonweg fantastisch festival qua variatie en sfeer.
Dan nu de vraag... 😅
Maken dj legendes zoals een Fatboy slim een kans om daar een set te draaien ( op de main ) ?
Dat zou iets toch fenomenaal zijn, voor alle leeftijden...
 
Laatst bewerkt:

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.097
577
Op de 1 of andere manier gebeurt dat niet veel. Fatboy Slim zie je ook veel meer op de Britse festivals. Daar is hij headliner. Op Pukkelpop niet. Ik weet ook zo gauw geen andere dj legendes die in de categorie van Fatboy Slim vallen.
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

boilerfun

Playlistbediener
1 mrt 2024
48
14
Op de 1 of andere manier gebeurt dat niet veel. Fatboy Slim zie je ook veel meer op de Britse festivals. Daar is hij headliner. Op Pukkelpop niet. Ik weet ook zo gauw geen andere dj legendes die in de categorie van Fatboy Slim vallen.
Het zou wel een dik feestje zijn denk ik.
Ook als sub headliner...

Nu al aan het aftellen, dat is niet goed 😅
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Van mij mogen ze voor de 40ste verjaardag volgend jaar terug een thema gebied zoals de petit bazar doen, ik persoonlijk mis dit toch op het festivalterrein vond dit altijd een fijne gezellige plek op het terrein. Vind die boulevard bizar maar niks. Misschien zijn er nog mensen die deze mening delen? hoop dat zoiets soort gelijk terug komt volgend jaar.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Ik voorspel ANOTR voor de Dance Hall, zoals Overmono en Folamour dit jaar. Perfecte boeking.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken