Pukkelpop 2025

Jojo

Playlistbediener
22 jul 2024
12
15
Ik denk na de zegetocht van Romy in de club, en het nieuwe Jamie xx album, dat we the Xx wel kunnen verwachten. En aansluitend een dj set van Jamie in de dance hall. Weet niet of ze dat doen, maar zou ik wel leuk vinden.
 

CoinPeter

Campingartiest
22 feb 2024
52
31
Ik denk na de zegetocht van Romy in de club, en het nieuwe Jamie xx album, dat we the Xx wel kunnen verwachten. En aansluitend een dj set van Jamie in de dance hall. Weet niet of ze dat doen, maar zou ik wel leuk vinden.
Ze hebben in het verleden nog The XX en Jamie XX op dezelfde dag gezet. Zou zeker top zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jojo

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
Ik ben een pukkelpop groentje ( nog maar 2 edities oud )
Maar ik heb er spijt van dat ik het niet vroeger leerde kennen, gewoonweg fantastisch festival qua variatie en sfeer.
Dan nu de vraag... 😅
Maken dj legendes zoals een Fatboy slim een kans om daar een set te draaien ( op de main ) ?
Dat zou iets toch fenomenaal zijn, voor alle leeftijden...
Om als dance act de main af te sluiten, moet je buiten categorie zijn.
Misschien kan Fatboy Slim wel in de boiler, maar daar is die niet hip genoeg voor denk ik.

Ik heb die trouwens vorig jaar in Maastricht gezien, die draaide toen enorm commercieel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kilero en boilerfun

swissepfan

Support act
7 dec 2022
875
760
Om als dance act de main af te sluiten, moet je buiten categorie zijn.
Misschien kan Fatboy Slim wel in de boiler, maar daar is die niet hip genoeg voor denk ik.

Ik heb die trouwens vorig jaar in Maastricht gezien, die draaide toen enorm commercieel.

Heb Fatboy enkele jaren geleden in een club in Antwerpen gezien. Draaide vooral een zware house/edm set met weinig eigen nummers. Kan dus perfect in de Boiler of Dance Hall staan lijkt mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: boilerfun

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.323
3.273
Dynamo Metal Fest te Eindhoven, zelfde weekend als PKP, heeft al namen naar buiten gebracht.
Gojira is dus in de buurt ;) I Prevail is een kanshebber om de Backyard af te sluiten.

Schermafbeelding 2024-08-22 om 10.30.06.png
 
  • Leuk
Waarderingen: DDave en bartv

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.731
8.644
qua metalnamen voor volgend jaar zou ik I Prevail en Papa Roach wel opschrijven als kanshebbers
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.099
577
In de categorie Groove Armada (iets kleiner dan Moby en Slim, wat mij betreft): Basement Jaxx?
Allemaal namen die mij niet direct te binnen schoten. Maar inderdaad mooie namen voor een hoge plek in de DanceHall.
 

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Van mij mogen ze voor de 40ste verjaardag volgend jaar terug een thema gebied zoals de petit bazar doen, ik persoonlijk mis dit toch op het festivalterrein vond dit altijd een fijne gezellige plek op het terrein. Vind die boulevard bizar maar niks. Misschien zijn er nog mensen die deze mening delen? hoop dat zoiets soort gelijk terug komt volgend jaar.
Helemaal mee eens; vroeger kon je op "dode momenten" altijd even doelgericht naar de Petit Bazar of variaties daarop, nu heb ik werkelijk niets gezien van het aanbod omdat je er alleen maar eens toevallig tegenaan kan botsen. Een héél groot gemis, al begrijp ik wel dat er daardoor meer plaats is op het terrein.
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: bartv en Pukkelpopper

swissepfan

Support act
7 dec 2022
875
760
Helemaal mee eens; vroeger kon je op "dode momenten" altijd even doelgericht naar de Petit Bazar of variaties daarop, nu heb ik werkelijk niets gezien van het aanbod omdat je er alleen maar eens toevallig tegenaan kan botsen. Een héél groot gemis, al begrijp ik wel dat er daardoor meer plaats is op het terrein.
De houten boulevard heeft ook vooral de functie om wat meer beweging in de festivalgangers te krijgen en ze af en toe uit de boiler te lokken. Lijkt in dat opzicht blijkbaar heel goed te werken, al wil het een het ander natuurlijk ook niet uitsluiten. Maar ik denk dat het stuk van Petit Bazaar nu door Dwntwn wordt ingevuld en de EArena.
 

TNFke

Support act
16 jan 2014
827
803
Ik ben een pukkelpop groentje ( nog maar 2 edities oud )
Maar ik heb er spijt van dat ik het niet vroeger leerde kennen, gewoonweg fantastisch festival qua variatie en sfeer.
Dan nu de vraag... 😅
Maken dj legendes zoals een Fatboy slim een kans om daar een set te draaien ( op de main ) ?
Dat zou iets toch fenomenaal zijn, voor alle leeftijden...
Die legendarische DJ's zetten ze de laatste jaren op de Lokerse Feesten in plaats van Pukkelpop.
 

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
De houten boulevard heeft ook vooral de functie om wat meer beweging in de festivalgangers te krijgen en ze af en toe uit de boiler te lokken. Lijkt in dat opzicht blijkbaar heel goed te werken, al wil het een het ander natuurlijk ook niet uitsluiten. Maar ik denk dat het stuk van Petit Bazaar nu door Dwntwn wordt ingevuld en de EArena.
De E-rena daar heb ik helemaal niks mee die mogen ze van mij gelijk schrappen volgende editie, maar snap wel dat daar een publiek voor is dus denk spijtig genoeg dat het vaste waarde blijft in de toekomst. Maar dwntwn en de video wall zijn al jaren terecht vaste waarde. De Marquee en dat gedeelte van het terrein ook openen op donderdag was de beste vernieuwing dit jaar wat over mag naar volgend jaar. Ben reuze benieuwd wat ze allemaal in petto gaan hebben voor de 40ste verjaardag.
 
  • Leuk
Waarderingen: LanderV en Nijntje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken