Pukkelpop 2025

Pukkelpopper

Dagopener
20 jul 2022
538
536
Ik zou Ellie goulding super graag eens willen zien, was er 9 jaar (2015) geleden helaas niet bij op pukkelpop. Hopelijk komt ze volgend jaar nog eens langs in Kiewit. Want ik heb de indruk dat ze niet vaak optreed in België. Laatste keer dat ik mij kan herinneren is op Werchter Boutique vorig jaar daarvoor weet ik het zelfs niet meer.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.885
5.283
Op pukkelpop gewoon perfecte grootte daarvoor.
2023: rudeboy, stick to your Guns, beartooth
2024: stake, enter Shikari, motionless in white

Ik zie band die hoogstens een ab uitverkopen (beartooth heeft er een jaar later wel 2 van gemaakt)

I prevail heeft in 2024 al 2 ab's uitverkocht dat is letterlijk het dubbele verkopen dan de grootste backyard bands die er al gestaan hebben.

Zet I prevail gewoon op een vroege main spot. Lijkt me beter
 

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
31
24
2023: rudeboy, stick to your Guns, beartooth
2024: stake, enter Shikari, motionless in white

Ik zie band die hoogstens een ab uitverkopen (beartooth heeft er een jaar later wel 2 van gemaakt)

I prevail heeft in 2024 al 2 ab's uitverkocht dat is letterlijk het dubbele verkopen dan de grootste backyard bands die er al gestaan hebben.

Zet I prevail gewoon op een vroege main spot. Lijkt me beter
I prevail als afsluiter van de backyard op zondag. Met alle bands zoals aangegeven werd de maximale capaciteit van de backyard niet gehaald. Ik ben bij alle optredens geweest en steeds waren er zeeën ruimte richting geluidstent en zijkanten. Laat het maar eens vol staan, komt de sfeer alleen maar ten goede.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

pavaha

Playlistbediener
25 aug 2019
31
24
Oasis maakt waarschijnlijk morgen hun reünie bekend maar dat zal iets te groot zijn voor pukkelpop. Wel een goede verassing voor de 40e verjaardag.
 

swissepfan

Support act
7 dec 2022
875
760
Oasis maakt waarschijnlijk morgen hun reünie bekend maar dat zal iets te groot zijn voor pukkelpop. Wel een goede verassing voor de 40e verjaardag.

ALS ze naar België komen zal het toch iets in richting Werchter worden gok ik.
 

DDave

Dagopener
25 mrt 2015
608
424
Als ze een aantal Eurofestivals doen, zie ik dat het Roskilde, RW en NOS Alive zijn. Het gerucht ging dat het tien nachten op Wembley zou zijn, enkele dates in Manchester, Glasgow en Glasto en daarna een Amerikaanse tournee vanaf eind augustus.

Ik zal absoluut versteld staan als ze op Pukkelpop spelen. Denk dat de kans kleiner is dan 1%
 
  • Leuk
Waarderingen: yannickd

Chimme

Randprogramma
8 aug 2017
178
144
Als ze een aantal Eurofestivals doen, zie ik dat het Roskilde, RW en NOS Alive zijn. Het gerucht ging dat het tien nachten op Wembley zou zijn, enkele dates in Manchester, Glasgow en Glasto en daarna een Amerikaanse tournee vanaf eind augustus.

Ik zal absoluut versteld staan als ze op Pukkelpop spelen. Denk dat de kans kleiner is dan 1%
Liever niet eigenlijk, want dan wordt dat zo'n stormloop op tickets dat de gewone Pukkelpopbezoeker naast het eigen favoriete festival zou kunnen grijpen.
 

DontClingToLife

Campingartiest
7 mrt 2024
78
127
Liever niet eigenlijk, want dan wordt dat zo'n stormloop op tickets dat de gewone Pukkelpopbezoeker naast het eigen favoriete festival zou kunnen grijpen.
Gewoon liever niet. Zullen wel gewoon RW headlinen in 2026 als ze elkaar dan nog genoeg kunnen verdragen voor het geld.
 

bartv

Randprogramma
11 mrt 2015
184
97
Voor hetzelfde geld hebben ze dan weer onderling ambras en heb je weer een headliner minder. :)
Dat PKP Blur maar boekt als ze wat Brits willen doen.
Bovendien zie ik Oasis eerder elders staan, alleen, met hoop en al een voorprogrammaatje. Werchter dus. Als ze al buiten de UK gaan touren. (en elkaar de kop nog niet hebben ingeklopt) :devilish:
 

kaiser

Dagopener
11 jan 2019
597
340
Voor hetzelfde geld hebben ze dan weer onderling ambras en heb je weer een headliner minder. :)
Dat PKP Blur maar boekt als ze wat Brits willen doen.
Bovendien zie ik Oasis eerder elders staan, alleen, met hoop en al een voorprogrammaatje. Werchter dus. Als ze al buiten de UK gaan touren. (en elkaar de kop nog niet hebben ingeklopt) :devilish:
KBS kan ook nog, maar een aparte dag werchter lijkt het meest logische in 2026
 
Laatst bewerkt:

Brombeer

Campingartiest
10 sep 2021
70
74
Gokje voor 2025:

Snow Patrol - 21 Pilots
Jungle - Charlie XCX - Amelie Lens
Idles - Queens Of The Stone Age
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.099
577
Maar gaan die niet te duur zijn voor Pukkelpop?
Denk dat ze net zoveel vragen als Sam Smith en Charlotte de Witte samen. En dan heb je wel 2 namen op de MainStage.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.458
698
Foto fighters zou volgens jaar weer touren. Zou dat, nu Pkp beter boert, geen optie kunnen zijn?
Denk dat die nu een tikkeltje te groot zijn. Gaan volgens mij richting "klaar voor een losse show in Werchter/KBS", als je naar de verkoop van die dagtickets kijkt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken