Rock Werchter 2025

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.823
1.045
Persoonlijk kan het niet veel erger worden dan dit😅
Green Day de vorige keer was nochtans niet slecht.
Wel vreemd geluid toen - niet slecht, maar gewoon een zeer vreemde geluidsmix (vooraan main stage).

Liever Green Day dan een Sam Fender tbh.
 

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
75
64
Have Hurricane/Southside only announced 1 headliner? I’m not hugely familiar with the other higher names on the announcement.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Have Hurricane/Southside only announced 1 headliner? I’m not hugely familiar with the other higher names on the announcement.
Last year on the 22nd of September 2023 FOUR headliners for the festivals in 2024 were announced: Ed Sheeran, K.I.Z., Bring me te horizon and Avril Lavigne.
The other names came later. For next year only one headliner GREEN DAY is announced.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sisco1481

TMS98

Campingartiest
29 jan 2024
56
62
Last year on the 22nd of September 2023 FOUR headliners for the festivals in 2024 were announced: Ed Sheeran, K.I.Z., Bring me te horizon and Avril Lavigne.
The other names came later. For next year only one headliner GREEN DAY is announced.
AnnenMayKantereit is a headliner as well it seems. On the posters shared on social media they're on the same level as Green Day.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123 en Sisco1481

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.296
I Love You Kiss GIF by Jordyn Jones Web


of Green Day.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
720
593
Are people happy with Billie Eilish and Green Day as 2 of the headliners?
For me that would kind of depend on the subs and the rest of the headliners. I would be happy with Green Day. I'm not a big pop/Billie Eilish fan and have already seen her in the recent past, but I can see why they'd book her. So depends on the rest, could definitely see it working.

Also they could put Green Day together with Blink-182 at a seperate event with al the pop punk bands touring like @Rockbeer said. Don't know if that's an option, or if they will sell enough tickets, but I would buy tickets.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.633
2.240
Neen. Beide over hun hoogtepunt. De een had er eerder moeten staan, de ander moet er niet meer staan (zo hoog).
 
  • Wow
Waarderingen: PK82

Parfex

Randprogramma
23 feb 2023
198
393
Zal inderdaad afhangen van wat er nog te zien is op die dagen. Voor de combo Green Day - Jack White zou ik bv. graag nog eens naar Werchter afzakken.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

napril69

Playlistbediener
1 feb 2019
45
37
Neen. Beide over hun hoogtepunt. De een had er eerder moeten staan, de ander moet er niet meer staan (zo hoog).
Beide acts zijn nog steeds goed als headliner. Green Day is geen relevante band meer, maar zetten nog steeds een goede show neer.
Een goede mix is voor mij leuke nieuwe bands aangevuld met bands die op het hoofdpodium het publiek mee kunnen krijgen en lekkere show er van maken.
Bruce Springsteen, bijvoorbeeld, is als artiest met zijn nieuwe albums niet echt meer relevant en over zijn hoogtepunt heen, maar is nog steeds een van de beste podiumartiesten die er is.
 
  • Leuk
Waarderingen: PK82

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Billie Eilish zou ik zeer graag nog eens willen zien. Green Day vind ik minder boeiend, maar neem ik wel op de koop toe. Van alle poppunk bands is dit toch de minst verschrikkelijke. Iets wat ik nog wel eens wil overwegen als er niets boeiends tegenover staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: napril69

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.633
2.240
Billie Eilish over haar hoogtepunt?! :unsure:
Die heeft haar top nog niet bereikt.

Wel eens dat ze er al eerder had moeten staan.
Ik bedoel ook momenteel. Het laatste werk werd minder opgepikt dan het eerste, toch qua hitnotering. Billie had je eigenlijk 2 jaar geleden moeten hebben, het momentum is weg lijkt me.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken