Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Om uiteenlopende redenen Green Day nog nooit gezien. Daarmee eigenlijk een van de laatste van de toch wel vaak tourende "doornsee rock headliners" die ik nog moet afstrepen. Ik hoop dat dat komende zomer gaat lukken op Werchter.
Last year on the 22nd of September 2023 FOUR headliners for the festivals in 2024 were announced: Ed Sheeran, K.I.Z., Bring me te horizon and Avril Lavigne.
The other names came later. For next year only one headliner GREEN DAY is announced.
Last year on the 22nd of September 2023 FOUR headliners for the festivals in 2024 were announced: Ed Sheeran, K.I.Z., Bring me te horizon and Avril Lavigne.
The other names came later. For next year only one headliner GREEN DAY is announced.
For me that would kind of depend on the subs and the rest of the headliners. I would be happy with Green Day. I'm not a big pop/Billie Eilish fan and have already seen her in the recent past, but I can see why they'd book her. So depends on the rest, could definitely see it working.
Also they could put Green Day together with Blink-182 at a seperate event with al the pop punk bands touring like @Rockbeer said. Don't know if that's an option, or if they will sell enough tickets, but I would buy tickets.
Beide acts zijn nog steeds goed als headliner. Green Day is geen relevante band meer, maar zetten nog steeds een goede show neer.
Een goede mix is voor mij leuke nieuwe bands aangevuld met bands die op het hoofdpodium het publiek mee kunnen krijgen en lekkere show er van maken.
Bruce Springsteen, bijvoorbeeld, is als artiest met zijn nieuwe albums niet echt meer relevant en over zijn hoogtepunt heen, maar is nog steeds een van de beste podiumartiesten die er is.
Billie Eilish zou ik zeer graag nog eens willen zien. Green Day vind ik minder boeiend, maar neem ik wel op de koop toe. Van alle poppunk bands is dit toch de minst verschrikkelijke. Iets wat ik nog wel eens wil overwegen als er niets boeiends tegenover staat.
Ik bedoel ook momenteel. Het laatste werk werd minder opgepikt dan het eerste, toch qua hitnotering. Billie had je eigenlijk 2 jaar geleden moeten hebben, het momentum is weg lijkt me.