Rock Werchter 2025

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.823
1.046
I Love You Kiss GIF by Jordyn Jones Web


of Green Day.

Green Day komt blijkbaar uit een tijdperk toen er nog geen animated gifjes waren... 😁
 
  • Haha
Waarderingen: PK82 en napril69

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.823
1.046
Daar heb ik geen idee van, maar denk dat als ze iets speciaals gaan doen voor het jubileum dat ze voor de artiesten en kaartverkoop doen.
Als er iets speciaals komt, met ergens extra data, lijkt het mij sowieso interessant dat ze dit zo snel mogelijk aankondigen, op een moment dat iedereen nog zijn vakantieplannen in elkaar aan het steken is en iets of wat flexibel is.
 

-victor-

Playlistbediener
9 mei 2023
8
6
Ik bedoel ook momenteel. Het laatste werk werd minder opgepikt dan het eerste, toch qua hitnotering. Billie had je eigenlijk 2 jaar geleden moeten hebben, het momentum is weg lijkt me.
Billie Eillish is momenteel de meest gestreamde artiest op Spotify. Al haar concerten waren direct uitverkocht. Het laatste album is heel sterk. Birds of a feather een wereldhit. Veel groter wordt het niet, plus haar laatste album bewijst dat ze een blijvertje is of lijkt te zijn.
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.633
2.240
Billie Eillish is momenteel de meest gestreamde artiest op Spotify. Al haar concerten waren direct uitverkocht. Het laatste album is heel sterk. Birds of a feather een wereldhit. Veel groter wordt het niet, plus haar laatste album bewijst dat ze een blijvertje is of lijkt te zijn.
Streams over de wereld zegt weinig over België alleen natuurlijk. Zo zie je al een groot verschil tussen België en Nederland als het op ticketverkoop aankomt.
De pukkelpop dag met haar verkocht pas uit 2 weken voor het festival zo 'direct' is dat dus niet.
Ze is uiteraard een grote headliner, maar naar mijn aanvoelen is de wind uit de zeilen momenteel.
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.373
3.394
Streams over de wereld zegt weinig over België alleen natuurlijk. Zo zie je al een groot verschil tussen België en Nederland als het op ticketverkoop aankomt.
De pukkelpop dag met haar verkocht pas uit 2 weken voor het festival zo 'direct' is dat dus niet.
Ze is uiteraard een grote headliner, maar naar mijn aanvoelen is de wind uit de zeilen momenteel.
Verkoopcijfers van vorig jaar zeggen ook niet zoveel over het succes van een album dat pas dit jaar uitkwam ;)
Nieuw album doet het meer dan prima, ik denk juist dat haar momentum nu helemaal terug is. Die verkoop voor Pukkelpop was volgens mij ook wel anders gelopen met dit nieuwe album ipv 2 jaar na de release van het vorige. Zoals iedereen hier wel eens dat Werchter rijkelijk laat is met deze boeking.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle en yannickd

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.633
2.240
Verkoopcijfers van vorig jaar zeggen ook niet zoveel over het succes van een album dat pas dit jaar uitkwam ;)
Nieuw album doet het meer dan prima, ik denk juist dat haar momentum nu helemaal terug is. Die verkoop voor Pukkelpop was volgens mij ook wel anders gelopen met dit nieuwe album ipv 2 jaar na de release van het vorige. Zoals iedereen hier wel eens dat Werchter rijkelijk laat is met deze boeking.
Vind dat dat, buiten bij de release, op StuBru niet dusdanig gehypet wordt zoals bij Fred Again.. en Fontaines gebeurd. Kan dat natuurlijk ook volledig gemist hebben, zo vlak voor het festivalseizoen weinig tijd genomen voor de drops van toen en het luisteren naar de radio.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

Vicarious

Gouden Tip
10 jul 2022
307
209
Hoe zou het gaan met de verkoop van Imagine Dragons op Werchter Boutique? Hun stadion shows verkopen verrassend genoeg zeer goed, ook al een paar extra shows in sommige steden. Had niet gedacht dat die nog steeds zo populair zijn
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.308
7.298
Was voor mij gevoel juist een band waar amper mensen naar luisteren. Ik ken en hoor echt niemand over ID.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken