Rock Werchter 2025

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.352
2.689
Ook ChatGPT 😍.

En zoals we weten heeft ChatGPT altijd gelijk.
Zo zullen op de komende editie van Werchter, volgens ChatGPT, zowaar U2, Dire Straits, The Beatles en RHCP optreden (oké, die laatste is waarschijnlijk hard-coded voor Rock Werchter).
Ik heb deze namen met mijn vrienden gedeeld en ze lachen me uit.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.820
1.044
Ik heb deze namen met mijn vrienden gedeeld en ze lachen me uit.
Iemand had hier al eens een echte voorspelling voor Rock Werchter gepost komende van Chatgpt, maar ook die was allesbehalve accuraat.

Probleem is dat Chatgpt bepaalde aankondigingen/artikels van vroeger aanziet als huidige aankondigingen, waardoor hij denkt dat deze namen terug op RW2025 zullen staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.820
1.044
Even de vraag gesteld, ik krijg nu dit antwoord. Ça va nog wel.

Rock Werchter viert in 2025 zijn 50-jarig jubileum, en de organisatie belooft er een groot feest van te maken! Er zijn al enkele geruchten over mogelijke headliners, waaronder grote namen zoals Billie Eilish, Justin Timberlake, Linkin Park, Olivia Rodrigo, The Cure, Green Day, Shawn Mendes en Bruce Springsteen.

Daarnaast wordt er verwacht dat er speciale evenementen en verrassingen zullen zijn om deze mijlpaal te vieren. De organisatie heeft een wishlist geopend voor mogelijke artiesten, en de speculaties rond de line-up zijn volop gaande.

Ben je van plan om het festival bij te wonen? 🎸🎉
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
@jimmywe je hebt gelijk, had verschillende artikels gelezen maar heb het verkeerde gepost

Hier het juiste artikel met de referentie hieronder naar stadium tours in het vet aangeduid.
'The short tour will continue with one other U.S. show, at New York’s Barclays Center on Sept. 16, followed by four more dates in Germany, the U.K., South Korea and Colombia later this month and in November. These half-dozen dates are just a warm-up, albeit an arena-sized warm-up, with a full tour said to be following in 2025. The band indicated in a new Billboard cover story that stadium dates will be in the offing for their return.'


In de huidige tour wordt enkel de leadsingle van het nieuwe album gespeeld naast veel vroeger materiaal. In de grotere tour (full tour) van 2025 neem ik aan dat zowel de oude als verschillende nieuwe nummers zullen gespeeld worden.
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220
Uitstekend artikel over het nieuwe Linkin Park.
Er zullen enorm veel shows gegeven worden in 2025 volgens onderstaand fragment uit het billboard artikel:

'The band will also play six arena shows across four continents this fall before “touring heavily” in 2025, according to Shinoda.

And with a two-decade catalog of hard-rock hits — as well as plenty of fresh material — to bring back to live audiences globally, the band is aiming for stadiums next year. Linkin Park’s new agency, WME, expects sky-high ticket demand for a band that has grossed over $120 million during its career, according to Billboard Boxscore. “Linkin Park is one of the biggest touring rock bands of our time,” says John Marx, partner and agent at WME, which the band quietly joined earlier this year. “The excitement their fans will have, being able to see and celebrate them after seven years, will be massive.”

Volgens mij een bijna zekerheid als headliner voor Rock Werchter 2025. Het zou me niet verwonderen dat ze na de laatste Europese stop van hun minitour deze herfst (24 september in Londen) een groot aantal Europese festivals en stadiums aankondigen voor 2025.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.071
5.436
Btw, as well as this I’ve had some info that puts Stormzy and Sam Fender around (along with a few other names)
Stormzy zou wel snel zijn na de vorige keer en dit jaar Pukkelpop. Ook Sam Fender is eerder snel op herhaling, maar die zou ik wel eerder snappen, omdat die gevoelsmatig wel nog wat gegroeid is
 

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
75
64
Stormzy zou wel snel zijn na de vorige keer en dit jaar Pukkelpop. Ook Sam Fender is eerder snel op herhaling, maar die zou ik wel eerder snappen, omdat die gevoelsmatig wel nog wat gegroeid is
It’s more Ive been told their agents have put out the feelers that they’re available for festivals next summer. Obvs no idea if RW will try. Sam Fender makes much more sense, could be part of a co-headliner 2 now I’d imagine?
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
1.120
1.344
I feel like Green Day - Blink182 could really be a thing. I would love the combo Nick Cave - Sam Fender as well, but we’ll see. Exciting times!
 

festibob

Gouden Tip
5 jan 2024
403
220

De nieuwe video van Jack White 'That's how i am feeling' met beelden van een live show in een kleine club. Supernummer en van de video krijg ik dezelfde energieboost als toen ik de eerste keer Nirvana's Smells like Teen Spirit zag.
Jack White is nu al aan het touren maar bijna altijd in kleinere clubs met last-minute aankondigingen waar dat hij gaat optreden. Verder zal hij in de toekomst ook op enkele festivals spelen om zijn kosten van zijn tournee te dekken. Hopelijk verschijnt hij met zijn beste album sinds de White Stripes terug op Rock Werchter in 2025! Live speelt hij nummers van zijn sterk nieuw album en White Stripes klassiekers.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken