Rock Werchter 2025

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
75
64
So big headline acts aren’t really on these type of lists (although MCR and Cave are) because they typically get approached rather than tout themselves out as available.
 

Nelios

Dagopener
16 aug 2022
720
593
I can share some here and there but obvs… gotta be careful otherwise the source doesn’t appear again

I mentioned Sam Fender and Stormzy the other day, a few others on it are like are Little Simz, Chase n Status, FKA Twigs, MCR, Self Esteem, Prodigy, Tinashe
MCR, they could really be building a pop-punk/emo kind of day haha.
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
282
341
Toevallig in een ander topic nog over het idee van een 20-jarig jubileum tour van The Black Parade gehad in 2026, dus wat dat betreft zou ik ze eerder voor 2026 verwachten. Maar een 19-jarig jubileum in 2025 doe ik het ook voor😅😍
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
75
64
Toevallig in een ander topic nog over het idee van een 20-jarig jubileum tour van The Black Parade gehad in 2026, dus wat dat betreft zou ik ze eerder voor 2026 verwachten. Maar een 19-jarig jubileum in 2025 doe ik het ook voor😅😍
Ironically they’re the only act on the list which says 2025/26
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
429
I can share some here and there but obvs… gotta be careful otherwise the source doesn’t appear again

I mentioned Sam Fender and Stormzy the other day, a few others on it are like are Little Simz, Chase n Status, FKA Twigs, MCR, Self Esteem, Prodigy, Tinashe
Little Simz en chase & status (live) mogen allebei wel (nog) eens langskomen, lijken mij twee mooie namen om hoog in de barn te staan!
 

Festivalgek94

Playlistbediener
8 dec 2023
48
48
I can share some here and there but obvs… gotta be careful otherwise the source doesn’t appear again

I mentioned Sam Fender and Stormzy the other day, a few others on it are like are Little Simz, Chase n Status, FKA Twigs, MCR, Self Esteem, Prodigy, Tinashe
Stormzy told the crowd at Pukkelpop festival that that show would be the last show in a while and he would be focusing on a new record.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.795
9.748
Little Simz en chase & status (live) mogen allebei wel (nog) eens langskomen, lijken mij twee mooie namen om hoog in de barn te staan!
Volgens een aflevering van StuBru's Popcast had Little Simz oorspronkelijk op de main stage gestaan op de Stromae donderdag in 2023. Die zal vermoedelijk last minute verzet zijn naar Core, toen. Had echt goed gepast in dat rijtje van die dag trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

Sisco1481

Campingartiest
14 jul 2024
75
64
Stormzy told the crowd at Pukkelpop festival that that show would be the last show in a while and he would be focusing on a new record.

Volgens een aflevering van StuBru's Popcast had Little Simz oorspronkelijk op de main stage gestaan op de Stromae donderdag in 2023. Die zal vermoedelijk last minute verzet zijn naar Core, toen. Had echt goed gepast in dat rijtje van die dag trouwens.
Really hope she appears this year, her Glastonbury performance was fantastic
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.958
2.031
Even wat anders maar is er al zekerheid over Werchter Classic en wanneer kunnen we daar wat nieuws verwachten??
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.373
3.394
21 Pilots is toch ook geen headliner, zijn voor zover ik weet niet populairder geworden sinds 2022. Voor Pukkelpop wel een goede headliner.
Zeg dat maar tegen die arena's over heel Europa die op enkele minuten waren uitverkocht, ticketverkoop was echt een gekkenhuis. Zelfs als groot fan had ik dat totaal niet zien aankomen want ik dacht de voorbije jaren juist hetzelfde als wat jij hier schrijft. Op een of andere manier zijn die zelfs zonder nieuwe megahits alleen maar populairder geworden.

Maar, zoals al enkele keren aangehaald in het topic hier, Werchter zal het niet worden komend jaar.
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
185
157
Zeg dat maar tegen die arena's over heel Europa die op enkele minuten waren uitverkocht, ticketverkoop was echt een gekkenhuis. Zelfs als groot fan had ik dat totaal niet zien aankomen want ik dacht de voorbije jaren juist hetzelfde als wat jij hier schrijft. Op een of andere manier zijn die zelfs zonder nieuwe megahits alleen maar populairder geworden.

Maar, zoals al enkele keren aangehaald in het topic hier, Werchter zal het niet worden komend jaar.
Ik ben neutraal wat 21 pilots betreft. Maar vond hun opreden enkele jaren geleden nu niet zo slecht. Ze mogen nog wel eens op de affiche komen te staan 1 of 2 plaatsen onder de echte absolute headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken