Best Kept Secret 2025

Die 190 past bij mij niet. Dan zou ik dus ook een extra gasbrander moeten kopen.

Verder zin in kingolo kiniata. Op lowlands gezien. Ging goed los.

Op het resell platform staan bijna 200 weekendtickets te koop (incl en excl camping), en het lijkt erop dat die (nog) geen gretig aftrek vinden. Aan de andere kant zijn de aangeboden prijzen ook nog vrij hoog. Mijn verwachting is dat de drukte weer zal afhangen van het weer, en dat veel mensen last-minute kopen als het zonnig gaat worden.

Op het resell platform staan bijna 200 weekendtickets te koop (incl en excl camping), en het lijkt erop dat die (nog) geen gretig aftrek vinden. Aan de andere kant zijn de aangeboden prijzen ook nog vrij hoog. Mijn verwachting is dat de drukte weer zal afhangen van het weer, en dat veel mensen last-minute kopen als het zonnig gaat worden.
Weet jij of die prijzen door het platform worden bepaald of gaan ze nog zakken denk je?

Weet jij of die prijzen door het platform worden bepaald of gaan ze nog zakken denk je?
Ze worden bepaald door de verkoper. Dus, ze kunnen nog dalen. Ze kunnen ook weer stijgen ;) Als morgen Bon Iver en Sufjan Stevens worden aangekondigd voor Coney Island zijn die zo weg, natuurlijk

Inderdaad. Als er tickets op worden gegooid die een paar tientjes goedkoper zijn dan de laagste prijs die er nu op staat, dan zijn ze zo verkocht. Zelf ticket voor 220 op de kop kunnen tikken. Vraag me wel af op mensen die een ticket op dit platform hebben gezet, hun prijs nog kunnen aanpassen. Mijn indruk is van niet, door het grote aantal tickets met een prijs aan de hoge kant, maar weet het niet zeker.

Users who are viewing this thread