Best Kept Secret 2025

Die 190 past bij mij niet. Dan zou ik dus ook een extra gasbrander moeten kopen.

Verder zin in kingolo kiniata. Op lowlands gezien. Ging goed los.

Op het resell platform staan bijna 200 weekendtickets te koop (incl en excl camping), en het lijkt erop dat die (nog) geen gretig aftrek vinden. Aan de andere kant zijn de aangeboden prijzen ook nog vrij hoog. Mijn verwachting is dat de drukte weer zal afhangen van het weer, en dat veel mensen last-minute kopen als het zonnig gaat worden.

Op het resell platform staan bijna 200 weekendtickets te koop (incl en excl camping), en het lijkt erop dat die (nog) geen gretig aftrek vinden. Aan de andere kant zijn de aangeboden prijzen ook nog vrij hoog. Mijn verwachting is dat de drukte weer zal afhangen van het weer, en dat veel mensen last-minute kopen als het zonnig gaat worden.
Weet jij of die prijzen door het platform worden bepaald of gaan ze nog zakken denk je?

Inderdaad. Als er tickets op worden gegooid die een paar tientjes goedkoper zijn dan de laagste prijs die er nu op staat, dan zijn ze zo verkocht. Zelf ticket voor 220 op de kop kunnen tikken. Vraag me wel af op mensen die een ticket op dit platform hebben gezet, hun prijs nog kunnen aanpassen. Mijn indruk is van niet, door het grote aantal tickets met een prijs aan de hoge kant, maar weet het niet zeker.

Heb niet het idee dat het hier echt een discussie is geweest in NL. En dat is ergens jammer. Het zou ergens mooi zijn als festivals kunnen laten zien dat er juist over dit onderwerp gepraat kan worden. Ipv cancellen hou discussie boards met gasten van beide spectrums die verstand van het onderwerp hebben, en niet met oneliners die je overal ziet. Er moet geleerd worden om met elkaars emoties en sentimenten om te gaan zonder elkaar in de haren te vliegen.

Heb niet het idee dat het hier echt een discussie is geweest in NL. En dat is ergens jammer. Het zou ergens mooi zijn als festivals kunnen laten zien dat er juist over dit onderwerp gepraat kan worden. Ipv cancellen hou discussie boards met gasten van beide spectrums die verstand van het onderwerp hebben, en niet met oneliners die je overal ziet. Er moet geleerd worden om met elkaars emoties en sentimenten om te gaan zonder elkaar in de haren te vliegen.
Mee eens! Aan de andere kant wil je ook weer niet hebben dat kranten zoals de Telegraaf er over gaan schrijven of politici zoals Wilders er over gaan tweeten. Dan komt er weer veel onnodige druk op je festival te staan terwijl je misschien liever op andere dingen wilt focussen

Mee eens! Aan de andere kant wil je ook weer niet hebben dat kranten zoals de Telegraaf er over gaan schrijven of politici zoals Wilders er over gaan tweeten. Dan komt er weer veel onnodige druk op je festival te staan terwijl je misschien liever op andere dingen wilt focussen
Inderdaad jammer, had ook graag gezien dat er over gesproken kan worden. De kans op het 'kapen' van zo'n onderwerp door entiteiten die niet(s) met BKS hebben is aanwezig en niet in de hand te houden. Daar branden veel (NL) festivals zich niet aan, BKS is geen uitzondering.

Inderdaad jammer, had ook graag gezien dat er over gesproken kan worden. De kans op het 'kapen' van zo'n onderwerp door entiteiten die niet(s) met BKS hebben is aanwezig en niet in de hand te houden. Daar branden veel (NL) festivals zich niet aan, BKS is geen uitzondering.
Dit ja. Als het een beetje tractie zou krijgen zou de Telegraaf er een groot bericht aan wijden inclusief interview met Sharon Osbourne, daar worden we met z'n allen niet beter van en het helpt de algehele discussie ook niet.

Dit ja. Als het een beetje tractie zou krijgen zou de Telegraaf er een groot bericht aan wijden inclusief interview met Sharon Osbourne, daar worden we met z'n allen niet beter van en het helpt de algehele discussie ook niet.
Ben juist blij dat dit niet volledig gepolariseerd is doordat Media en Politiek er mee aan de haal gaan. Dat gebeurd al veel te veel en is juist schadelijk voor de problemen die aan de kaak worden gesteld.

• Leuk
Waarderingen: splinter013 en Matthijs
Voor mij wel echt een downgrade ten opzichte van vorige jaren deze namen, RadioRadio nam wel wat avontuurlijkere dingen mee hier en daar

Als dit enige indicatie is van hoe het eruit gaat zien ziet het er wel heel leuk uit als hangout/chillarea, wel minder als dansvloer, maar misschien is dat ook een beetje de insteek?

Bijlagen

• WhatsApp Image 2025-05-15 at 14.14.32.jpeg
    WhatsApp Image 2025-05-15 at 14.14.32.jpeg
    325,6 KB · Weergaven: 48
  • Leuk
Waarderingen: Matthijs
Voor mij wel echt een downgrade ten opzichte van vorige jaren deze namen, RadioRadio nam wel wat avontuurlijkere dingen mee hier en daar
Ahh, das jammer dan. Ik kwam daar juist voor dat avontuurlijke. Nu is het een dance area met meer van hetzelfde begrijp ik?!

Ken eigenlijk niemand van de lijst, maar hopelijk staat er daar 's nachts wel iets dansbaar & geen indie, disco, soul of downtempo house.
Anders zal mijn avond (net zoals vorig jaar) elke keer stoppen om 1u. Wat mis ik de hardere nachtelijke elektronische acts van een aantal jaren geleden...

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Ahh, das jammer dan. Ik kwam daar juist voor dat avontuurlijke. Nu is het een dance area met meer van hetzelfde begrijp ik?!
Misschien dat sommige mensen er vrolijk van worden hoor, maar wat er nu staat is de namen die je veel in Skatecafe ziet, daar zit veel tussen met Caribische invloeden, hiphop, afrohouse/tech en dergelijke. Niet helemaal mijn persoonlijke straatje. Ik werd wel blij van dingen als French II, Cinnaman, Teqmun, Cashu en Bambii daar bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: wil en Ferraroo

Users who are viewing this thread