Bruce Springsteen

Bruce is boos. Heel boos!
Bijzondere opening night.
En het laatste lied ... Oh man. Kippenvel in een zaal van 40 graden.

• Leuk
Waarderingen: ycagwyw
Toch wel enkele verrassingen tijdens de repetities. Alhoewel sommigen erover praten alsof het dé setlist is voor vanavond, maar diegene zijn denk ik toch te weinig op de hoogte van hoe Bruce de nummers samenstelt (is wel minder geworden natuurlijk, maar ik verwacht vanavond niet deze lijst integraal te horen.
De lijst klopte toch wel behoorlijk.

Wat een vette setlist is dit zeg! Een aantal nummers die al een tijd niet meer gespeeld zijn en zijn meer 'bosere'nummers zijn. En dan toch krijgt hij het weer voor elkaar dat ik 'm eigenlijk wel weer wil zien deze tour..

• Leuk
Waarderingen: Bart1981 en jaydee76
Persoonlijk als ik dan iets te zeuren mag hebben.....

Teveel politieke statements naar mijn goesting.
Ik denk dat het op basis van de filmpjes / posts over de show nog lastig oordelen is. De een zegt dat het juist een extra dimensie toevoegt en de ander vindt het té. Het is in elk geval vernieuwend ten opzichte van de afgelopen twee jaren en ik ben blij dat ik er nog een paar keer bij mag zijn deze tour!

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Iemand ervaring met passetonbillets.fr?
Misschien Bruce Springsteen 27 mei in Lille voor een prikje meepikken.

Iemand ervaring met passetonbillets.fr?
Misschien Bruce Springsteen 27 mei in Lille voor een prikje meepikken.
Op Trustpilot 60% 5 sterren, 18% 1 ster. Ze hebben zich wel al netjes toegedekt:

"Cette bourse ne bénéficie pas de l’accord de l’organisateur, ce qui peut poser des risques d’authenticité malgré les protections antifraude mises en œuvre par PasseTonBillet."

Ik denk dat het op basis van de filmpjes / posts over de show nog lastig oordelen is. De een zegt dat het juist een extra dimensie toevoegt en de ander vindt het té. Het is in elk geval vernieuwend ten opzichte van de afgelopen twee jaren en ik ben blij dat ik er nog een paar keer bij mag zijn deze tour!
Niet op basis van filmpjes of posts ;)

Maar goed, ik heb er ook nog 7 te gaan met alle plezier hoor!

Niet op basis van filmpjes of posts ;)

Maar goed, ik heb er ook nog 7 te gaan met alle plezier hoor!
Oh je was in de Co-Op, dan heb ik niets gezegd en mag je inderdaad je eigen oordeel vormen ;)

Ik blijf nieuwsgierig naar de twee shows die ik dit jaar ga meepakken en een Bruce die een statement wil maken heeft vaak mijn voorkeur ten opzichte van een Bruce die goedgemutst en losjes de nummers brengt (maar ook dat is persoonlijk natuurlijk).

Er zitten 3 momenten van politieke statements in. Ze zijn heel stevig maar op een show van 2u40min hebben ze niet de overhand. De songs spreken voor de rest. Ga eens naar U2, dan wordt het pas irritant ;-)
Ach, ik deze man zou dit me niet kunnen schelen, per grote uitzondering. Ik krijg al kippenvel van de woorden tussen de nummers hier, laat staan met de muziek.

Voor altijd en eeuwig de baas.

Tja leef maar eens in de VS op dit moment. Ik zou ook een tirade houden. Op een show van 3u valt dat ook allemaal wat beter mee

De man lijkt letterlijk op een sinaasappel dus weet niet of hij recht van spreken heeft.

• Leuk
Waarderingen: zero, Joslittel en Joe
"Hij vindt dat de rocker zijn mond dicht moet houden tot hij weer terug in de Verenigde Staten is. 'Dan zullen we allemaal zien hoe het met hem afloopt!'"

Dan wordt Bruce gearresteerd en in El Salvador vastgezet?

Users who are viewing this thread