Bruce Springsteen

Iemand ervaring met de verkeersdrukte rondom het stadion pierre de mauroy lille as zaterdag? door schoolfeest van zoon zijn we pas rond 18.30 - 19.00u in ons hotel te lille, twijfel tussen een taxi ca 10min ( zonder file) of tevoet +- 30 minuten van het hotel naar stadion....
Show begint om 19:30u hè. Verder geen ervaring met drukte daar.

Alternatief voor de parkings rond het stadion. Parkeren aan Gare de Lille (treinstation) en dan de metro M1 nemen. Hebben wij gedaan tijdens de Olympische spelen.

Iemand ervaring met de verkeersdrukte rondom het stadion pierre de mauroy lille as zaterdag? door schoolfeest van zoon zijn we pas rond 18.30 - 19.00u in ons hotel te lille, twijfel tussen een taxi ca 10min ( zonder file) of tevoet +- 30 minuten van het hotel naar stadion....
Was het gelukt om op tijd bij het stadion te komen? Ik lees nogal veel over niet rijdende trams, overvolle bussen en kilometerslange file vanuit het centrum van Lille naar het stadion.

Was het gelukt om op tijd bij het stadion te komen? Ik lees nogal veel over niet rijdende trams, overvolle bussen en kilometerslange file vanuit het centrum van Lille naar het stadion.
Wij zijn via E403 en N7/M941 gereden en geen file gehad. Daarna gewoon nog kunnen parkeren op parking S5 (C5 op Google maps) en op 10-15 minuutjes wandelen van het stadion. Bij wegrijden was het wat drukker, maar viel al bij al mee. Waren om 23u45 alweer in Gent.

Openbaar vervoer leek idd wel heel druk te zijn, ik zag precies iets van dat de tram onderbroken was en zeer lange wachtrijen aan bushaltes.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Ik kan erover meepraten, ik heb een uur vastgezeten in de M1 metro op weg naar het stadion. Doodeng. Wat een zooitje. Voor iedereen die deze week gaat: pak niet de metro!!! Er gaan treinen naar een station 20 minuten ten noorden van het stadion, vandaar kun je lopen. En vast veel plezier, want Bruce was zaterdag weer geweldig dus dat zal die morgen ook weer zijn.

• Leuk
Wat zijn de prijzen eigenlijk als je nog een ticket voor morgen dinsdag zou willen kopen? Bv voor een staanplaats niet te ver van het podium

Nette recensie, maar voor mij (en diverse andere fans die ik na afloop sprak) was dit met afstand het minste concert dat ik van hem heb gezien. Hij oogde vermoeid, weinig energie en muzikaal was het allemaal niet helemaal strak zoals we gewend zijn. Daarbij was het geluid van niveau Johan Cruyff Arena. Maar ach, zelfs een heel matig concert van Bruce is nog steeds het bijwonen waard! :-)

Nette recensie, maar voor mij (en diverse andere fans die ik na afloop sprak) was dit met afstand het minste concert dat ik van hem heb gezien. Hij oogde vermoeid, weinig energie en muzikaal was het allemaal niet helemaal strak zoals we gewend zijn. Daarbij was het geluid van niveau Johan Cruyff Arena. Maar ach, zelfs een heel matig concert van Bruce is nog steeds het bijwonen waard! :-)
Eens, helaas.

we waren rond 18.45 aan parking c1, nergens stilstand of drukte... ook het wegrijden hier ging bijzonder vlot...
morgen staan we parking a2 hopelijk weer zo een succes

Schijnbaar vandaag een stuk beter bij stem, een betere afstelling van de geluidsinstallatie en minder druk in de pit

• Leuk
Waarderingen: T. Roses
persoonlijke mening, vandaag beter dan zaterdag... meer energie vooral? hier en daar langere solo zodat hij even op adem kon komen?

• Leuk

Users who are viewing this thread