Rock Werchter 2025

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
282
341
Het is beide niet mijn smaak, maar als Maneskin als headliner wordt gezien, kan 21 Pilots het ook.

Dan zelfs nog voorkeur voor 21 Pilots (maar graag wel met een goed alternatief in The Barn).

Ik weet één ding...als My Chemical Romance komt, pak ik er de zwarte masacara bij en ga ik als een rockende emo wasbeer!
Mijn Black Parade t-shirt ligt ook al klaar. Zie je in het voorvak.
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.891
5.296
Ik weet één ding...als My Chemical Romance komt, pak ik er de zwarte masacara bij en ga ik als een rockende emo wasbeer!
hoe graag ik het ook wil, zijn er al genoeg signalen geweest vanuit de 'kenners hier en andere fora' dat my chemical romence niet mogelijk is op de positie die zij willen. Ik denk dat we eerder gaan moeten wachten op een sportpaleis show.
 
Laatst bewerkt:

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.633
2.240
Let's go crazy wel een populaire slagzin van de een of de andere groene punkrock band.
Anderzijds kwam Prince in me op, na the Beatles pakken ze dan toch wel echt uit voor hun 50 jarig bestaan.
 
  • Wow
  • Haha
Waarderingen: ChrisV en slyke

FireAnt

Playlistbediener
25 jan 2023
9
12
Bestaat The Who ook niet 50 jaar? Geen idee of die nog touren... maar ik zou ze graag terug zien. Of sturen we die ook naar TW Classic?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Volgens mij was het de vorige keer geen succes. Dus hooguit sub op Classic en weet niet of ze daar mee akkoord gaan.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.258
1.317
The Who Hits 50!-Tour is inderdaad alweer 10 jaar geleden. Ook toen hebben ze België overgeslaan. Ben ze toen in de Ziggo Dome gaan zien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken