Down the Rabbit Hole 2025

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
139
212
Nogmaals justice op een festival in Nederland volgend jaar, zou een beetje te veel van het goede zijn. Kan het beter een zaalshow worden voor de echte fans.
Zelfs de Ziggo (17.000) is in principe kleiner dan BKS (25.000). En zo'n stadiongalmbak lijkt me funest.

Overigens zou ik het van harte toejuichen!
 

LuukvdDobbel

Playlistbediener
24 jun 2024
21
18
Wat zouden alternatieven kunnen zijn van Justice? Ervan uitgaande dat ze op de vrijdag toch vaak een dance-act hebben neergezet met Disclosure, Fred Again en LCD Soundsystem in de afgelopen 3 jaar.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Wat zouden alternatieven kunnen zijn van Justice? Ervan uitgaande dat ze op de vrijdag toch vaak een dance-act hebben neergezet met Disclosure, Fred Again en LCD Soundsystem in de afgelopen 3 jaar.
Misschien een retro achtig iets als New Order, Underworld of Kraftwerk (treden die nog op?).

In combinatie met twee recentere acts (Charli XCX graag). Rosalia zou ook fantastisch zijn. Geen idee of die laatste beschikbaar is.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Ik zou ook toejuichen als de Teddy weer met goede danceacts wordt afgesloten. Categorie Jon Hopkins (die ik graag terug zou zien met zijn nieuwe album).
 

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
124
182
Ik zou ook toejuichen als de Teddy weer met goede danceacts wordt afgesloten. Categorie Jon Hopkins (die ik graag terug zou zien met zijn nieuwe album).
Jon Hopkins is wel erg gaaf, maar vraag me af of hij met zn nieuwe album festivals zou aandoen. Denk dat het daarvoor toch wel te rustig is.

Underworld zou ik erg gaaf vinden. Wellicht Modeselektor (stond dit jaar al op Sziget) of hun tegenhanger Apparat (Al een poos niks van gehoord).
Verder zou ik Bonobo ook heel gaaf vinden, mits hij een keer weer een Live show doet. Wellicht dat Trentemoller nog een mooie plek kan vervullen (staan dit jaar twee keer in NL met club tour, misschien volgend jaar festivals?).

Verder doet Elbow ook altijd wel een festival aan nadat ze een nieuw album hebben uitgebracht. Misschien mooi om die op de plek van The National dit jaar te zetten?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Mimi

KeukenS

Campingartiest
17 mei 2024
57
106
Wat zouden alternatieven kunnen zijn van Justice? Ervan uitgaande dat ze op de vrijdag toch vaak een dance-act hebben neergezet met Disclosure, Fred Again en LCD Soundsystem in de afgelopen 3 jaar.
Ik vond dat ze daar vorig jaar met LCD Soundsystem eigenlijk al een beetje van af leken te zijn gestapt. Vond Jungle meer in die categorie zitten, maar ook dat is wel gewoon live muziek. Ik zie Barry can't swim wel een keer zo'n headlinepositie krijgen, maar dat is volgend jaar denk ik nog een beetje te vroeg. Zie buiten Justice niet echt opties op het gebied van een danceheadliner. Geen opties waar ik blij van word althans.
 
  • Leuk
Waarderingen: LuukvdDobbel

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.506
2.018
Jon Hopkins is wel erg gaaf, maar vraag me af of hij met zn nieuwe album festivals zou aandoen. Denk dat het daarvoor toch wel te rustig is.

Underworld zou ik erg gaaf vinden. Wellicht Modeselektor (stond dit jaar al op Sziget) of hun tegenhanger Apparat (Al een poos niks van gehoord).
Verder zou ik Bonobo ook heel gaaf vinden, mits hij een keer weer een Live show doet.
Eens, maar ik denk dat Jon Hopkins zijn set wel enigszins zal toesnijden op festivals toch? En het kan wel werken, Nicolas Jaar deed ooit ook een set die heel traag begon op DTRH.

Bonobo of Caribou zu ik ook goede opties vinden. Modeselektor ook.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
343
627
Ik vond dat ze daar vorig jaar met LCD Soundsystem eigenlijk al een beetje van af leken te zijn gestapt. Vond Jungle meer in die categorie zitten, maar ook dat is wel gewoon live muziek. Ik zie Barry can't swim wel een keer zo'n headlinepositie krijgen, maar dat is volgend jaar denk ik nog een beetje te vroeg. Zie buiten Justice niet echt opties op het gebied van een danceheadliner. Geen opties waar ik blij van word althans.

Gesaffelstein? Ik acht de kans groot dat hij of op Lowlands of hier komt, en zou wmb een goede niet-standaard elektronische headliner zijn.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
446
720
Wat zouden alternatieven kunnen zijn van Justice? Ervan uitgaande dat ze op de vrijdag toch vaak een dance-act hebben neergezet met Disclosure, Fred Again en LCD Soundsystem in de afgelopen 3 jaar.
RUFUS DU SOL staan op diverse festivals in Zuid-Amerika hoog op de posters
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.000
1.164
Ik vraag me echt af of Charli XCX niet te hoog gegrepen is voor DTRH. Is ineens zo populair en samenwerkingen met Billie Eilish en Troy Sivan doen het ook supergoed. Als ze naar een festival gaat lijkt Lowlands logischer.
 

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
446
720
Ik vraag me echt af of Charli XCX niet te hoog gegrepen is voor DTRH. Is ineens zo populair en samenwerkingen met Billie Eilish en Troy Sivan doen het ook supergoed. Als ze naar een festival gaat lijkt Lowlands logischer.
Hangt er beetje vanaf wat beide festivals bieden toch? Kan me voorstellen dat DTRH haar als headliner wil hebben en dat LL dat minder snel zou bieden.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

KeukenS

Campingartiest
17 mei 2024
57
106
Ik vraag me echt af of Charli XCX niet te hoog gegrepen is voor DTRH. Is ineens zo populair en samenwerkingen met Billie Eilish en Troy Sivan doen het ook supergoed. Als ze naar een festival gaat lijkt Lowlands logischer.
Ik denk/hoop dat ze haar al voor de lancering van Brat als headliner vastgelegd hebben, mede omdat Ide Koffeman zo expliciet naar haar hintte in dat 3voor12 interview. In dat scenario zou een headlinepositie vanuit het perspectief van DTRH namelijk best gedurfd zijn en vanuit haar perspectief behoorlijk aantrekkelijk. Neemt niet weg dat met de vlucht die zij nu neemt het een hele mooie boeking zou zijn, die mijns inziens ook wel net iets boven de piek van wat je van DTRH mag verwachten zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en mgbss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken