Down the Rabbit Hole 2025

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
693
415
Grotendeels mee eens. Maar na beide gezien te hebben vond ik Sofi Tukker veruit de meest luie platte versie van de twee. Confidence Man kan ik ergens muzikaal nog een beetje accepteren.
Ik heb het gevoel dat Confidence Men al jarenlang hetzelfde showtje weggeven, heb ze een paar keer gezien inmiddels en telkens denk ik weer, ja, leuk, maar heb het wel gezien nu. Van mij mogen ze iig ontbreken op de line up.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.157
Ik heb het gevoel dat Confidence Men al jarenlang hetzelfde showtje weggeven, heb ze een paar keer gezien inmiddels en telkens denk ik weer, ja, leuk, maar heb het wel gezien nu. Van mij mogen ze iig ontbreken op de line up.
Ik zag ze op Lowlands voor het eerst en kan niet echt zeggen dat ik zin heb om ze nog een keer te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en gguuss

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.834
3.157
Die man zou zoveel creatiefs kunnen meebrengen naar DTRH. Graag. En als hij de openingset op de hotot volgooit met de vrolijkere deuntjes (Wespen op de Appeltaart, ik wil alleen maar zwemmen e.d.) kan zelfs dat werken
En een punksetje (samen met ploegendienst) ergens in de Fuzzy of Bossa Nova
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en Falladain

Falladain

Randprogramma
19 jan 2017
205
210
Was vroeger de Avant Garden op DTRH ook niet een beetje de setup van zijn huidige tour? Of, in ieder geval de Lowlandsshow met de paspoppen. Die hebben ze dus sowieso nog ergens liggen. Make it happen
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

mgbss

Support act
15 feb 2019
998
1.162
Ik wil niet die persoon zijn, maarrrr... vanaf wanneer ook alweer eerste namen DTRH 2025?

Wil weer iets hebben om naar toe te leven haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
179
556
Ik wil niet die persoon zijn, maarrrr... vanaf wanneer ook alweer eerste namen DTRH 2025?

Wil weer iets hebben om naar toe te leven haha.
Eind november! De laatste dinsdag/woensdag van de maand, ik weet alleen niet precies welke dag DTRH doorgaans hun updates geeft.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mgbss

LuukvdDobbel

Playlistbediener
24 jun 2024
21
18
Ik heb op de livestream voor het eerst kennis gemaakt met Kae Tempest en ben sindsdien fan, dus die mag van mij direct doorkomen. Van deze drie namen zou ik ook erg blij worden. Verder lijkt Willem me een inkoppertje. Prins S en de geit had ik dit jaar eigenlijk al verwacht. Kan me voorstellen dat die misschien een jaartje wat rustiger aan doen.
Kae Tempest hoort eigenlijk nog een keer te komen aangezien ze in keer gecanceld had vanwege corona in het verleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mimi en KeukenS

LuukvdDobbel

Playlistbediener
24 jun 2024
21
18
Misschien dat Fat Dog, Wunderhorse en The Lathums drie mooie wat kleinere namen zijn voor DTRH. Alledrie in ieder geval een goede indruk achtergelaten dit jaar op Lowlands.
Ik heb door het enthousiasme in het LL forum even goed geluisterd naar Wunderhorse en ik ben dat echt gaan waarderen. Ik hoop echt van harte dat zij langskomen volgend jaar. The Lathums klinkt eigenlijk ook altijd vrij goed en luistert makkelijk weg. Fingers crossed dan maar!
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.160
3.079
Grotendeels mee eens. Maar na beide gezien te hebben vond ik Sofi Tukker veruit de meest luie platte versie van de twee. Confidence Man kan ik ergens muzikaal nog een beetje accepteren.
Dat zou volgens mij dan al de 4e keer Lowlands/DTRH zijn sinds corona. Laat maar eens even wegblijven.
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Ik hoor nog niemand over Barry Can't Swim. Ik heb zelf zijn optrede op LL gemist, maar hoorde van vrienden dat de tent echt weer uitpuilde van de mensen en het optreden steengoed was. Ik krijg als ik die verhalen hoor een beetje een Fred again... gevoel.
Wat denken jullie?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Joss