Down the Rabbit Hole 2025

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
590
513
Ik krijg steeds meer het idee dat Kevin Parker liever productie bij andere artiesten doet, dan er aan het eigen album prioriteit wordt gegeven.
Volgens mij is hij juist weer bezig aan een album, post op Instagram de laatste tijd meer foto’s dat hij in de studio zit. Kan natuurlijk wijzen op productie bij anderen, maar t kan ook goed voor een nieuw Tame Impala project
 
  • Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Lowlandicus

Support act
10 apr 2019
824
856
Fontaines DC (samen met Amyl and the Sniffers en Kneecap) staat op zaterdag 5 juli in Londen voor hun grootste headline show tot dusver. Verwacht alleen wel dat ze op BKS gaan staan volgend jaar
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
329
Fontaines DC (samen met Amyl and the Sniffers en Kneecap) staat op zaterdag 5 juli in Londen voor hun grootste headline show tot dusver. Verwacht alleen wel dat ze op BKS gaan staan volgend jaar
Volgend jaar dan? Daarvoor wil ik wel een tripje naar Londen regelen...
 

Henk1122

Playlistbediener
24 aug 2023
14
30
Aangezien DTRH en Lowlands vaak stuivertje wisselen met artiesten (en artiesten die op een relatief klein podium staan op Lowlands vervolgens neerzetten op een groter podium op DTRH) welke Lowlands namen kunnen we volgend jaar verwachten op DTRH? Ik verwacht:

Prins S en de Geit
Teddy Swims
Bob Vylan
Hudson Mohawke
Skrillex (op hoofdpodium wellicht?)
Spinvis
Sampha
Benwall
Willem
Brutalism 3000
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Skrillex en Brutalismus voelen mij niet heel erg DTRH aan persoonlijk. Sampha tourde dit jaar al in die periode (stond op NSJ) , dus weet niet of die nog gaat touren volgend jaar.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Als ze de lijn van L'imperatrice door willen trekken kan Confidence Man weer op de line-up, maar lijkt mij verstandiger om die weer een keertje op Pinkpop neer te ploppen.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Misschien dat Fat Dog, Wunderhorse en The Lathums drie mooie wat kleinere namen zijn voor DTRH. Alledrie in ieder geval een goede indruk achtergelaten dit jaar op Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar en Joris

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.118
740
Misschien dat Fat Dog, Wunderhorse en The Lathums drie mooie wat kleinere namen zijn voor DTRH. Alledrie in ieder geval een goede indruk achtergelaten dit jaar op Lowlands.
Die mogen wat mij betreft gezellig op BKS komen spelen...
 
  • Leuk
Waarderingen: JMWK

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Misschien dat Fat Dog, Wunderhorse en The Lathums drie mooie wat kleinere namen zijn voor DTRH. Alledrie in ieder geval een goede indruk achtergelaten dit jaar op Lowlands.
En dan Big Thief en James Blake (als er dan toch herhaling moet zijn) en ik ben een blij man.
 

KeukenS

Campingartiest
17 mei 2024
51
98
Misschien dat Fat Dog, Wunderhorse en The Lathums drie mooie wat kleinere namen zijn voor DTRH. Alledrie in ieder geval een goede indruk achtergelaten dit jaar op Lowlands.
Ik heb op de livestream voor het eerst kennis gemaakt met Kae Tempest en ben sindsdien fan, dus die mag van mij direct doorkomen. Van deze drie namen zou ik ook erg blij worden. Verder lijkt Willem me een inkoppertje. Prins S en de geit had ik dit jaar eigenlijk al verwacht. Kan me voorstellen dat die misschien een jaartje wat rustiger aan doen.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.679
Die mogen wat mij betreft gezellig op BKS komen spelen...
Zouden ook prima BKS namen zijn denk ik. BKS staat ook nog op mijn bucketlist om een keer te bezoeken, wie weet volgend jaar, dan kom ik ook is buurten in het BKS topic!

Ik zie trouwens dat Fat Dog in het jaar dat ik op DTRH (2022) was ook al op de line-up stond. Op de platte kar, helemaal gemist.
 

KeukenS

Campingartiest
17 mei 2024
51
98
Ik ga afhankelijk van de line-ups wellicht ook BKS eens uitproberen dit jaar. Uiteraard het leukste om naar allebei te gaan, maar of ik dat financieel voor elkaar krijg/vrienden mee krijg is nog een beetje de vraag.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.106
Is Confidence Men niet een beetje Sofi Tukker maar dan anders?
Grotendeels mee eens. Maar na beide gezien te hebben vond ik Sofi Tukker veruit de meest luie platte versie van de twee. Confidence Man kan ik ergens muzikaal nog een beetje accepteren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken