Down the Rabbit Hole 2025

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Waar halen jullie allemaal
The xx vandaan?
Hebben volgens mij wel op socials aangegeven weer samen aan iets te werken en zijn natuurlijk allemaal net zo'n beetje klaar met hun solo werk en tours. Na vorige keer op Lowlands zou nu DTRH geen gekke plek zijn.

Ook een beetje wishful thinking want toen op Lowlands was het echt heel goed en het is alweer veel te lang geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en Oasiss

El Plopsma

Randprogramma
20 mrt 2017
135
206
Van de meeste namen hier word ik nog niet per se heel warm. Een beetje kijkend naar het publiek van DTRH:
Froukje - Peggy Gou - Tom Odell - Altin Gün - James Blake

(Niet per se headliners, en ook niet per se dat ik daar specifiek een kaartje voor ga kopen, meer als speculat
😲 Die Bevrijdingsdagfestivals zijn meestal niet internationaal hoor...

Dit is trouwens het DTRH-topic!
 

breadant

Randprogramma
7 feb 2023
112
179
Tom Odell stond ook op Werchter. Niet dat die 1-op-1 overeenkomt met DTRH, maar er zit best een grote overlap tussen BKS/DTRH en Werchter.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.504
4.926
Soms is er zo'n naam die een breed verspreide vorm van afkeer oproept, maar bij Tom Odell deel ik die niet zo erg. Ik vind 'm denk ik ook wat beter op Pinkpop passen op een veld waar iedereen 40 minuten picknickend wacht op Another Love, maar wat vindt men zo verschrikkelijk aan hem?

Hooguit misschien jammer van een relatief hoge positie.
 
  • Leuk
Waarderingen: BeWario en Novis95

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
141
419
Ik ben niet echt bekend met Tom Odell en dus ook niet met de reden waarom er zo op hem neergekeken wordt, maar de live-versie die online staat van Another Love op Pukkelpop vorig jaar ziet er wel echt geweldig uit. Ik had het op basis daarvan best leuk gevonden om dat ook eens mee te maken, maar ik hoor graag van de critici waarom ik er dan he-le-maal naast zit.

E: Deze dus
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.014
2.849
Nouja, los van het feit dat het gewoon totaal mijn muziek niet is, is het natuurlijk niet zo dat Tom Odell de slechtste artiest is die er rondloopt.

Wat voor mij niet meehelpt is dat omstreeks 2012, toen ik nog mijn geld verdiende bij de Albert Heijn om elk jaar naar Rock Werchter te kunnen gaan, Another Love opdook in de vreselijk beperkte playlist van ons AH filiaal, ik mogelijk licht getraumatiseerd ben.
Wat me dan stoort(of wat zijn boeking storend maakt wmb), is dat hij op basis van die ene hit, die keer op keer viral lijkt te gaan, elke keer weer overal op festivals opduikt. Op DTRH zou zijn boeking denk ik zelfs een vrij hoge spot betekenen.
Laat de artiesten(Passenger, Tom Odell, James Arthur etc.) die met hun wereldhit een carrière opbouwen door populair te zijn bij huismoeders die 3fm luisteren, maar gewoon op andere festivals neergezet worden en boek liever een Bon Iver of Paolo Nutini in dat geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss, Joris en Novis95

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.950
4.009
Soms is er zo'n naam die een breed verspreide vorm van afkeer oproept, maar bij Tom Odell deel ik die niet zo erg. Ik vind 'm denk ik ook wat beter op Pinkpop passen op een veld waar iedereen 40 minuten picknickend wacht op Another Love, maar wat vindt men zo verschrikkelijk aan hem?

Hooguit misschien jammer van een relatief hoge positie.
Het is hemeltergend saai. Een paar keer gezien, maar gras zien groeien is spannender
 
  • Haha
Waarderingen: team-0

mgbss

Support act
15 feb 2019
922
780
Het is hemeltergend saai. Een paar keer gezien, maar gras zien groeien is spannender
Vond ook jaren terug op Lowlands al dat ie live gewoon niet 'interessant' was. Goede stem, maar gewoon geen interactie met publiek en leek zelfs wel beetje chaggie.
 

kiezelsteen

Nieuw lid
27 jan 2020
4
13
Als Tame Impala gaat touren in 2025 lijkt het mij wel een goede match met het publiek van DTRH. Verder mogen Jorja Smith en Big Thief doorkomen van de uitwisselingsronde van Lowlands. Wel benieuwd hoe Big Thief gaat aanslaan op LL. Die zullen ook wel weer voor een half lege Bravo gaan spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
233
407
Als Tame Impala gaat touren in 2025 lijkt het mij wel een goede match met het publiek van DTRH. Verder mogen Jorja Smith en Big Thief doorkomen van de uitwisselingsronde van Lowlands. Wel benieuwd hoe Big Thief gaat aanslaan op LL. Die zullen ook wel weer voor een half lege Bravo gaan spelen.
Ik denk dat Tame Impala zowel op BKS, LL als DTRH een hele goede match is. Alleen BKS zal ze niet kunnen betalen denk ik.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: daily en snoep

mgbss

Support act
15 feb 2019
922
780
Nieuwe Charli XCX Boiler Room. Weliswaar een dj-set, maar te tof om niet te delen. Ze gaat met haar hele Brat-summer zo hard dat ik me afvraag of ze nog haalbaar is volgend jaar. Maar zou echt een waanzinnige boeking worden.

Kan ze meteen een surprise dj-set ergens doen.

 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
643
334
Als Tame Impala gaat touren in 2025 lijkt het mij wel een goede match met het publiek van DTRH. Verder mogen Jorja Smith en Big Thief doorkomen van de uitwisselingsronde van Lowlands. Wel benieuwd hoe Big Thief gaat aanslaan op LL. Die zullen ook wel weer voor een half lege Bravo gaan spelen.
Tame impala is ook al jaren de droom van de directeur dus zou het dan eindelijk volgend jaar?
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.014
2.849
Tame impala is ook al jaren de droom van de directeur dus zou het dan eindelijk volgend jaar?
Ik krijg steeds meer het idee dat Kevin Parker liever productie bij andere artiesten doet, dan er aan het eigen album prioriteit wordt gegeven.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken