Down the Rabbit Hole 2025

Mojo jojo

Nieuw lid
13 sep 2024
1
0
Circa Waves, The Wombats en Franz Ferdinand komen met nieuwe muziek. Voor mij is meer indierock altijd welkom :)
Typhoon als special guest lijkt me ook erg mooi.

Verder verwacht ik KAYTRANADA, Personal Trainer, Prins S en natuurlijk Taylor Swift.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
73
97
Is Jamie XX niet een gedoodverfde headliner? Album komt deze maand uit en de eerste songs zijn veelbelovend, plus heeft nog een show van 2020 2021 in te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en BeWario

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
73
97
Was dat op DTRH niet ook al een beetje een tegenvaller als headliner? Laten we alstjeblieft kappen met DJ sets op headlinerposities zetten
Ben het met je eens dat een elektronische act op de mainstage meer moet brengen dan alleen een dj-set, maar ik weet niet waarmee Jamie XX live komt en was ook niet bij de vorige doorkomst, dus geen idee.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.868
3.218
Ben het met je eens dat een elektronische act op de mainstage meer moet brengen dan alleen een dj-set, maar ik weet niet waarmee Jamie XX live komt en was ook niet bij de vorige doorkomst, dus geen idee.
Ah check, zover ik weet heeft hij onder de naam Jamie XX nog nooit een live set gedaan.
 

Steve

Campingartiest
27 aug 2023
73
97
Ah check, zover ik weet heeft hij onder de naam Jamie XX nog nooit een live set gedaan.
Ah, okay! Met alleen een dj-set moet het idd geen Hotot afsluiter zijn. Qua naam lijkt hij me overigens perfect bij het festival passen, maar dacht dat hij misschien alweer te groot is om in de nacht in de Teddy of Fuzzy te plaatsen.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.868
3.218
Ah, okay! Met alleen een dj-set moet het idd geen Hotot afsluiter zijn. Qua naam lijkt hij me overigens perfect bij het festival passen, maar dacht dat hij misschien alweer te groot is om in de nacht in de Teddy of Fuzzy te plaatsen.
Voor mijn gevoel zou hij als afsluiter van de Teddy wel heel goed werken. Aangezien ze daar dit jaar ook al Folamour hadden neergezet zou dat nog wel een match kunnen zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Steve

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
704
425
Op basis waarvan zou Jamie XX een headliner moeten zijn? Vind the XX heel tof, maar zie niet helemaal waarom Jamie een headliner zou zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
704
425
Haha, dat bedoelde ik niet
Ik zou het zelf wel toejuichen, maar dan hopelijk wel iets meer dan alleen een DJ set
Of inderdaad afsluiter Teddy Widder
Ik ken zn liveshows niet, maar doe even een aanname dat hij nog geen live track record heeft zoals een Justice, Chemical Brothers of Moderat heeft wat betreft productie/visuals. Disclosure was ook een aanfluiting dus hoop vooral niet op een herhaling van falen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

MarcoPolootje

Nieuw lid
4 feb 2016
4
3
Als iemand die maar sporadisch hier komt laat ik hier de namen achter waarvan ik denk dat die komende editie wel eens op DTRH kunnen gaan staan:
Rex Orange County (nieuw album), Men I Trust (eerste singel van nieuw album), Caribou, Wet Leg, Tomode, Benny Sings, Hubbabubbaklubb, Mazey Haze en Metronomy (nieuwe muziek na 2,5 jaar).
 
  • Leuk
Waarderingen: Arndb, davadude en Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken