Misty Fields 2024

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Dus wie gaat er van deze editie doorbreken? Ik vond Big Special een grote verassing die waarschijnlijk wel grotere podia aankan.
Nation of Language denk/hoop ik ook wel.
Wat was dat een magisch optreden in de Mist.

Ik lees nu ook allerlei recensies op 3voor12, zijn ook zeer positief over dit festival... op deze manier komt het natuurlijk wel in de algemene bekendheid en zal ik zaterdag miss toch al tickets moeten gaan scoren 😊
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.672
656
Hoe was Girl and Girl eigenlijk? Die hebben toch wel een festivalanthem met Hello.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Hoe was Girl and Girl eigenlijk? Die hebben toch wel een festivalanthem met Hello.
Ik vond het hartstikke goed, maar verder heb ik er weinig over gelezen. Ze hadden wel maar een korte set. Ik denk dat ze zelf op tijd wilden zijn voor Nation of Language want daar stonden ze enthousiast zowat langs mij in het publiek mee te genieten 😉
Ik zou nog wel eens een show van hen willen zien, maar ik heb morgen geen tijd om naar Paradiso te gaan.

Dat vind ik trouwens ook het mooie van MF, dat je de artiesten gewoon ziet rondlopen, ze bij andere optredens aanwezig zijn en je gewoon een praatje met hen kan maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: DadRock

elo

Headliner
3 dec 2013
5.587
4.687
Volgensmij zijn de meeste mensen het wel eens over Meatbodies als hoogtepunt? 3voor12 noemt ze ook. Toch jammer dat ik die gemist heb, echt een enorm fijn album gedropt dit jaar.
 
  • Confetti
Waarderingen: Dutchman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken