Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Laatst bewerkt:

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.524
815
Ik ontdekte in de pukkelpop line up Holly Humberstone, die mag er wel bij komend jaar!
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
415
371
Laat ik dan het eerste verzoekje er maar in knallen voor 2022https://youtu.be/YtGRLKVzzdg
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Ben benieuwd, hebben jullie acts die de vorige 2 edities aangekondigd waren die je absoluut terug wilt zien? En zijn er acts waar je van denkt, ik hoop echt niet dat ze die (weer) binnen gaan hengelen?

Wat mij zo als eerste te binnen schiet (en dan vergeet ik er best veel denk ik ?)

Absoluut terug: Fever 333, Black Country, New Road, Lianne La Havas, en Michael Kiwanuka.

Niet terug: The Opposites (mogen wel terug, maar niet als headliner, benieuwd wat LL heeft toegezegd ?)

Ben benieuwd wat jullie denken ?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.234
6.398
absoluut terug: Liam Gallagher, Michael Kiwanuka, Kyteman (benieuwd wat er hiermee gaat gebeuren), NN orkest, Eefje de Visser, Sam Fender, Smith & Burrows, BC,NR, Froukje, Heilung, Yves Tumor, Foals, London Grammer, Half Moon Run en Teskey Brothers.

Behoorlijk wat dus en opsommen doet ook een beetje pijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.650
2.217
Absoluut terug:

Yves Tumor, Black Country New Road, Dry Cleaning, Kyteman, Heilung, Kelly Lee Owens, PVA, Working Men's Club

Mag ook prima terugkomen:

O.a. Stormzy, Liam Gallagher, Froukje, Caribou, Shame, Igorrr, Sinead O'Brien, Michael Kiwanuka, Denzel Curry, Lianne la Havas

Mag wegblijven:

O.a. Bazart, Rag'n'Bone Man, Frenna, Inhaler, Jack Garratt
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
393
243
Met de namen van de afgelopen 2 edities kan je best een fraai lijstje maken.

Absoluut terug
The Chemical Brothers - Liam Gallagher - Kyteman - Django Django - Fever 333 - Black Country, New Road - Working Men's Club - London Grammar - Foals

Graag terug
The Opposites (geen headliner) - Palaye Royale - Smith & Burrows - Soulwax - Chromatics - Hollywood Vampires - Froukje - Typhoon

Mag wegblijven
Machine Gun Kelly - Frenna - Bazart - Rag'n'Bone Man - Stefano Keizers
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
415
371
Ben benieuwd, hebben jullie acts die de vorige 2 edities aangekondigd waren die je absoluut terug wilt zien? En zijn er acts waar je van denkt, ik hoop echt niet dat ze die (weer) binnen gaan hengelen?

Wat mij zo als eerste te binnen schiet (en dan vergeet ik er best veel denk ik ?)

Absoluut terug: Fever 333, Black Country, New Road, Lianne La Havas, en Michael Kiwanuka.

Niet terug: The Opposites (mogen wel terug, maar niet als headliner, benieuwd wat LL heeft toegezegd ?)

Ben benieuwd wat jullie denken ?
Kan hier wel mee leven . Wat mij betreft mag het wel hier en daar wel wat steviger qua rock. Maar de hele line up hebben we nooit gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
566
476
Absoluut terug
The Chemical Brothers - Kyteman - Django Django - Sam Fender - The Kooks - Foals - Eefje de Visser - Heilung - Arlo Parks - La Brigade Du Kif

Graag terug
Liam Gallagher - The Opposites - Smith & Burrows - Soulwax - S10 - Froukje - Typhoon - Rag 'n Bone Man - Inhaler - Altin Gun - Georgia

Mag wegblijven
Niet echt iets, er moet ook ander programma zijn voor de andere mense... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.369
1.052
Wat mis ik de voorpret toch in deze tijden. :cry:
Yep, alle energie is er hier ook al in één keer uitgeknald op het forum. Was wel benieuwd hoe het hier was, maar weinig nieuws onder de zon. Ook vanuit de LL organisatie is het rustig. Begrijpelijk natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Yep, alle energie is er hier ook al in één keer uitgeknald op het forum. Was wel benieuwd hoe het hier was, maar weinig nieuws onder de zon. Ook vanuit de LL organisatie is het rustig. Begrijpelijk natuurlijk.
Die zijn hun wonden ook nog aan het likken natuurlijk. Toch begin ik gefrustreerder te raken als ik dan voetbalwedstrijden zie of beelden van de Tilburgse kermis. Waarom is er niks voor ons mogelijk?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken