Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.394
Lombardo nog steeds drummer daar?
Ja, Lombardo zit in de huidige line-up van Mr. Bungle. Stond dat vorige project van hun beide, Dead Cross, toentertijd ook op Lowlands? Heb dat toen op Graspop gezien, sneu lege tent. Als ze toen op Lowlands stonden is er nog wel een kans dat ze een passage doen in 2022. Eerst in juni/juli Faith no More en nazomer daarmee touren? Zou best kunnen. In ieder geval een toffe boeking mocht dit het geval zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Ja, Lombardo zit in de huidige line-up van Mr. Bungle. Stond dat vorige project van hun beide, Dead Cross, toentertijd ook op Lowlands? Heb dat toen op Graspop gezien, sneu lege tent. Als ze toen op Lowlands stonden is er nog wel een kans dat ze een passage doen in 2022. Eerst in juni/juli Faith no More en nazomer daarmee touren? Zou best kunnen. In ieder geval een toffe boeking mocht dit het geval zijn.
Nee stond niet op Lowlands.. op Graspop was het inderdaad ook niet druk, jammer want het was tof. Alleen het geluid was toen niet bijster goed dat ik me herriner.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Dat album Van Dead Cross vond ik toen erg gaaf!
Moet zeggen dat toen ik ze live zag, in de Effenaar, ik nog het meest genoot van de covers. Zo zie je toch nog ff Raining Blood en Epic voorbij komen, van de betrokkenen zelf. Naast covers van The Stooges en Dead Kennedys. Maar ik kwam daar überhaupt meer voor voorprogramma Dälek dan voor Dead Cross zelf.

Mr. Bungle heeft op album ook nog steeds niet echt geklikt met me, maar ik zou het live waarschijnlijk niet overslaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Via Alcatraz forum Brutus weer herontdekt. Had verwacht dat ze al wel eens op LL hadden gestaan en dat ik dat weer gemist zou hebben, maar niks is minder waar volgens mij. Hebben ze dan op BKS gespeeld?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.871
8.484
Die show van Stormzy op Reading en Leeds wordt (alweer) redelijk bewierrookt maar vooral in het kader 'is het headlinerwaardig': een show waarmee hij flink uitpakte. Toch benieuwd hoe zijn headlineslot op Lowlands was uitgepakt. En vooral: of er volgend jaar een herkansing komt.

 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Die show van Stormzy op Reading en Leeds wordt (alweer) redelijk bewierrookt maar vooral in het kader 'is het headlinerwaardig': een show waarmee hij flink uitpakte. Toch benieuwd hoe zijn headlineslot op Lowlands was uitgepakt. En vooral: of er volgend jaar een herkansing komt.

Vast niet…. denk / hoop dat er betere headliners zijn in 2022.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Die show van Stormzy op Reading en Leeds wordt (alweer) redelijk bewierrookt maar vooral in het kader 'is het headlinerwaardig': een show waarmee hij flink uitpakte. Toch benieuwd hoe zijn headlineslot op Lowlands was uitgepakt. En vooral: of er volgend jaar een herkansing komt.

Ik kan er niks aan doen…maar ik trek zijn stijl gewoon niet. Ik zou dan veel liever Run The Jewels oid met dikke productie willen zien.

Bij Stormzy krijg ik het idee dat er bepaalde push achterzit.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Via Alcatraz forum Brutus weer herontdekt. Had verwacht dat ze al wel eens op LL hadden gestaan en dat ik dat weer gemist zou hebben, maar niks is minder waar volgens mij. Hebben ze dan op BKS gespeeld?
Nope, Roadburn, Zwarte Cross en Jera wel. Naast een heel stel kleinere en gratis festivals. Heb ze zelf nog ooit op Oranjepop gezien op het tweede podium. In mijn herinnering was het die dag vooral heel koud
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Nope, Roadburn, Zwarte Cross en Jera wel. Naast een heel stel kleinere en gratis festivals. Heb ze zelf nog ooit op Oranjepop gezien op het tweede podium. In mijn herinnering was het die dag vooral heel koud
Oké, dan maar even een verzoekje indienen.
Enne oranjepop was dat op Koningsdag?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.703
2.267
Oké, dan maar even een verzoekje indienen.
Enne oranjepop was dat op Koningsdag?
Dat was het zeer zeker. Twee keer geweest; de ene keer tot op aan mijn onderbroek natgeregend bij Jungle by Night, de andere keer tot op het bot verkleumd van de kou. Verder wel een leuk festival ?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Nope, Roadburn, Zwarte Cross en Jera wel. Naast een heel stel kleinere en gratis festivals. Heb ze zelf nog ooit op Oranjepop gezien op het tweede podium. In mijn herinnering was het die dag vooral heel koud
Was dat die dag met Navarone als afsluiter? Toen was het namelijk ook zo bizar koud..... Al heb ik vooral herinneringen aan Oranjepop met een lekker zonnetje eigenlijk.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Dus eigenlijk gezien de huidige omstandigheden heb je Brutus nog vrij recent gezien ;-)
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Die show van Stormzy op Reading en Leeds wordt (alweer) redelijk bewierrookt maar vooral in het kader 'is het headlinerwaardig': een show waarmee hij flink uitpakte. Toch benieuwd hoe zijn headlineslot op Lowlands was uitgepakt. En vooral: of er volgend jaar een herkansing komt.

HOEZO, staat die gast meer dan een half uur met zijn telefoon omhoog om te filmen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken