Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Ik las net het artikel over wanneer LL en DTRH geld terugbetalen en dat dit eind september zou zijn..... ik zag teovallig gisteravond dat dit bij al gestort was. best vroeg voor eind september.

Wanneer begint devvk voor 2022, zin an, nog maar 11,5 maand ofzo voor we weer mogen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Ik las net het artikel over wanneer LL en DTRH geld terugbetalen en dat dit eind september zou zijn..... ik zag teovallig gisteravond dat dit bij al gestort was. best vroeg voor eind september.

Wanneer begint devvk voor 2022, zin an, nog maar 11,5 maand ofzo voor we weer mogen
Toch wel leuk dat geld op je rekening. Maar had toch liever verbrast op LL!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Maar dan rijst de vraag, wat gaan de prijzen worden in 2022? Ik dacht eigenlijk nog toen ik de refund zag, best weinig klopt dat wel? Maar ik zat met die TicketSwap prijzen in mijn hoofd. Daarover straks nog een gedachte..... Maar wat gaan de prijzen worden voor 2022? 240,00, 250,00?

Over de F1 meer dan genoeg geschreven, maar hun resell platform vond ik erg goed. Je betaalde 10,00 aan servicekosten als je kocht en het kostte je 10,00 als je verkocht (je servicekosten die je betaald had zeg maar). Volgens mij pakten ze dan nog 20,00 per transactie. Vind ik schappelijk.

Over TicketSwap. Stel je hebt een ticket gekocht en de verkoper krijgt zijn refund. Moet deze dan het volledige bedrag terugbetalen wat de koper betaald heeft aan de verkoper? Of alleen de refund en dan de pre sale code geven? Benieuwd hoe dit vor TicketSwap kopers gaat uitpakken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.434
6.093
Over TicketSwap. Stel je hebt een ticket gekocht en de verkoper krijgt zijn refund. Moet deze dan het volledige bedrag terugbetalen wat de koper betaald heeft aan de verkoper? Of alleen de refund en dan de pre sale code geven?
Het volledige bedrag natuurlijk. :)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik las net het artikel over wanneer LL en DTRH geld terugbetalen en dat dit eind september zou zijn..... ik zag teovallig gisteravond dat dit bij al gestort was. best vroeg voor eind september.

Wanneer begint devvk voor 2022, zin an, nog maar 11,5 maand ofzo voor we weer mogen
Heb je ook de servicekosten teruggekregen?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Het volledige bedrag natuurlijk. :)
Hmm dat is lastige, ik zou wellicht voor de zekerheid kiezen voor de 220,00 en ook de presale code etc. Dan weet ik in ieder geval zeker dat de kans groter is dat ik dan een ticket heb.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ja, ik had het even nagekeken, ik heb 440,00 betaald voor 2 kaarten en ook ontvangen van Ticketmaster. (y)
Das top, zag het een dag later zelf! Ik heb inmiddels 1 van 3 bestellingen terug ontvanen. gaat blijkbaar stuk voor stuk
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
En parkeertickets? Of waren die nog niet te koop bij de verkoop? Meestal koop ik die erbij als ik me goed herriner.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.988
Green Man maakt morgen hun eerste headliner bekend. Soms wel interessant voor Lowlands (staat wel wat lager bij ons op het affiche). Maar goed komkommertijd dus we melden het maar even.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Hier trouwens nog geen geld terug. Parkeerticket en groepscamingplek gekocht op mijn rekening en groepsticket via een vriend die zegt het geld ook nog niet heeft. Maar we wachten het af tot eind september.
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Hier trouwens nog geen geld terug. Parkeerticket en groepscamingplek gekocht op mijn rekening en groepsticket via een vriend die zegt het geld ook nog niet heeft. Maar we wachten het af tot eind september.
Lijkt er op dat ze alleen de festivaltickets hebben terugbetaald maar nog niet voor de glamping etc...
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Als het maar terug is voor de vvk van 2022 ;)

Had je een glampingplek? Zo ja, vaker gedaan?
Glamping niet echt. ;) We waren/zijn met een stuk of 10 man en vrouw. Dan is zo'n groepsplek wel lekker dachten we zo ook met de tafel en een partytent die al klaar staan. Nog niet eerder gedaan op Lowlands. Echt 'glamping' wel 2 jaar gedaan op Zwarte Cross. Best goed te doen voor oma's oude botten. :LOL: Maar op Lowlands vind ik de echte glamping, dus + parkeer + eigen ingang + stroom echt best wel prijzig.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken