Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
Speculeren over namen is toch fijner met een ticket in je pocket…..
Tool zal wel niet komen. Die doen één rondje om zo in één keer hun zakken te vullen. RATM zou voor mij echt briljant zijn. Michael Kiwanuka lijkt me toch wel een grote kanshebber, maar geen headliner denk ik.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
STROMAAAEEEE!
Hij gaat dus wel Werchter Boutique doen.... Dus hey...
.
dance dancing GIF by Deezer
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
Stromae is natuurlijk wel een headliner van jewelste voor Lowlands. Meteen ook nog eens een naam die we niet elk jaar zien voorbijkomen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja hoe gaaf zou dat zijn.

Al verwacht ik dat Liam Gallagher er ook wel weer opnieuw zal staan, Opposites waarschijnlijk ook wel.

Rage Against The Machine verwacht ik totaal niet op Lowlands.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Stromae is natuurlijk wel een headliner van jewelste voor Lowlands. Meteen ook nog eens een naam die we niet elk jaar zien voorbijkomen.
Stromae niet gezien hebben... dan heb je ook onder een steen gelegen (of bewust ontweken). The Opposites was langer geleden dus dat gaat het worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
The Opposites als headliner in 2022 zou ik wel een tikje een zwaktebod vinden. Tourt zoveel moois.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik ook wel, maar staan die dan sowieso weer als headliner? Vond dat sowieso wel een hoge spot voor The Opposites.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.555
Stromae niet gezien hebben... dan heb je ook onder een steen gelegen (of bewust ontweken). The Opposites was langer geleden dus dat gaat het worden.
Ja, maar die heeft sinds 2014 niet meer opgetreden. Dus je kan na 8 jaar afwezigheid wel gewoon zeggen dat het een act is die Muse en Chemical Brothers- gewijs niet elk seizoen platloopt. Opposites heb je zelfs dit jaar nog kunnen zien op die mini Pukkelpop in een omgedraaide container.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Ja, maar die heeft sinds 2014 niet meer opgetreden. Dus je kan na 8 jaar afwezigheid wel gewoon zeggen dat het een act is die Muse en Chemical Brothers- gewijs niet elk seizoen platloopt. Opposites heb je zelfs dit jaar nog kunnen zien op die mini Pukkelpop in een omgedraaide container.
Laten we 2021 nu even niet meetellen als een serieus tourjaar ;).

Voor mij is Stromae ook niet veel spannender dan The Opposites hoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken