Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.314
1.319
Die zijn hun wonden ook nog aan het likken natuurlijk. Toch begin ik gefrustreerder te raken als ik dan voetbalwedstrijden zie of beelden van de Tilburgse kermis. Waarom is er niks voor ons mogelijk?
Ja hier heb ik ook erg veel moeite mee. Ik snap dat meerdaagse festivals inderdaad niet doorgaan, dat is misschien écht wat teveel gevraagd. Maar dagjes zou echt prima kunnen zeg. In de Arena zaten bijna 30.000 man...
 
  • Leuk
Waarderingen: gesp

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Die zijn hun wonden ook nog aan het likken natuurlijk. Toch begin ik gefrustreerder te raken als ik dan voetbalwedstrijden zie of beelden van de Tilburgse kermis. Waarom is er niks voor ons mogelijk?
ach joh, ik was woensdag bij Ajax - Leeds in de JC Arena…. Er ging wat mis met de QR codes etc. Overal drukte, lange rijen etc. Alsof corona niet bestaat. Dus inderdaad hoezo niet voor ons ??‍♂️
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Nog niet.

"Volgend jaar op de festivals? Nu of nooit, dat was het gevoel bij deze reünie", zegt Colin Benders, alias Kyteman, in Het Parool. "Misschien dat ik er over een tijd weer anders over denk, maar het nooit-scenario komt dichterbij."

Ik hoop dat ze besluiten toch festivals te doen volgend jaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Kyteman, op NU.nl:

Het hiphoporkest zou komend najaar een eenmalige comeback maken, met optredens op Lowlands en Down The Rabbit Hole. Beide festivals gaan niet door. Op 9 oktober staat nog wel een concert in de Ziggo Dome op het programma, maar het blijft vanwege het coronavirus onzeker of dat wel doorgaat.

"Dat is afwachten. Dat de festivaloptredens niet doorgaan is al zuur genoeg, omdat er wel al twintig man bezig was met de productie en het orkest de muziek voorbereidde", zegt Benders.

"Eerlijk gezegd zie ik het momenteel best een beetje somber in. De boel doorschuiven naar 2022? Hebben we al aan gedacht, zoals er zo veel is om over na te denken. We hebben daar sowieso nog niet over gesproken met bijvoorbeeld Lowlands, maar laat ik het zo zeggen: wij willen wel."
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Moet absoluut terugkomen volgend jaar:
Bring me the horizon, fever 333, pendulum trinity, london grammar

Zien we ook graag terug:
Half moon run, Glass Animals, Sam Fender, Palaye Royale, Balthazar, Yungblud, Machine gun kelly, Chemical brothers, opposites, foals, rag n bone, noisia, Fjaak

Wat ook prima was:
Michael Kiwanuka, Tash Sultana, Liam, inhaler, cleopatrick, smith and burrows
 
  • Leuk
Waarderingen: jarne

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Verbeter me als ik er naast zit, maar waren The Opposites geen 'wanhoopspoging' als headliner?
Het lijkt erop dat er volgend jaar een grote vijver is om uit te vissen. Prima als De Opposites er staan volgend jaar maar een betere headliner moet toch wel te strikken zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Het lijkt erop dat er volgend jaar een grote vijver is om uit te vissen. Prima als De Opposites er staan volgend jaar maar een betere headliner moet toch wel te strikken zijn.
Helemaal mee eens, welkom maar niet als Alpha headliner
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
OK hier gaan we, met pijn in het hart, mijn spotify playlist van LL 21, is dus ook mijn wens van 21 naar 22 line up. Vet = must see

Arlo Parks, AURORA, Caribou, Cavetown, The Chemical Brothers, Cleopatrick, Droeloe, Dry Cleaning, Eefje de Visser, Fatima Yamaha, Froukje, Heilung, Joe & The Shitboys, Kelly Lee Owens, Noisia DJ Set, Noord Nederlands Orkest, Nova Twins, Typhoon, Working Men's Club, YUNGBLUD, Yves Tumor.

MY BABY, Sam Fender, Smith & Burrows, De Ambassade, Dubioza Kolektiv, PVA, Skee Mask, Kyteman, Inhaler, Lianne La Havas, Djang Django, Equal Idiots, Al-Qasar, Amy Root, Maarten Vos

En dan nog van de 21 afvallers en 20 line up:
KOFFEE, Half Moon Run, Foals, Soulwax, Tash Sultana, Die Antwoord, London Grammar

Als dit een voorbode is voor 2022, teken ik ervoor ;-)
Oh Weval erbij mag ook!
 
Laatst bewerkt:

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Muse, stromae, the opposites als headliners lowlands 2022?
Stromae graag
Verder The XX en The Chemical Brothers als Aplha headliners (als dat is wat je bedoelt) en dan Arcade Fire mocht 1 van de anderen niet kunnen ;-)
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken