Le Guess Who? 2015

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Vorig jaar was Mayday ook op verschillende locaties (met De Helling, ekko, en tivoli oudegracht). Het probleem was meer dat ze meer tijd wilde besteden aan het programma van het hoofdfestival... Het heet ook one night in pandora nu en niet meer Le Guess Who? Mayday
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Hoe was het? Ik kwam nog een filmpje tegen van Atze, het ging nogal los zo te zien

https://instagram.com/p/3CylmWRY3o/
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Hoe was het? Ik kwam nog een filmpje tegen van Atze, het ging nogal los zo te zien

https://instagram.com/p/3CylmWRY3o/

Oeh thanks, had nog geen filmpjes of foto's gevonden op internet. Was allemaal wel veel toffer dan gedacht. Hoewel Kevin Morby en Morgan Delt wel 'ok' waren, ging het de tweede helft van de avond pas echt los vanaf Pallbearer. Sowieso eerste keer dat ik live doom metal zie, maar was heel goed. Daarna met Wand en vooral Thee Oh Sees gewoon vanaf de eerste seconde wel een enorme moshpit die ongeveer de helft van de zaal beslaat, maar heb maar de helft van het concert in de pit gezeten denk ik, met name omdat mijn bril gevallen was die ik wonder boven wonder na twee nummers ineens weer op de grond zag liggen. Toch weet ik niet of die bril erger is verneukt dan m'n oren, want het was wel teringhard.

Nog andere mensen geweest?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Haha klinkt als een goede avond. Hier is nog een review als je die nog net gevonden had. Baal er wel echt van dat ik niet heen kon. Heb ze vorig jaar ook al gemist in de Melkweg.. Het zit soms niet mee.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Destroyer heeft zich afgelopen week bekend gemaakt voor Le Guess Who, alvast een fraaie eerste naam wat mij betreft.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Damn klinkt goed. Nee ik heb ook moeten laten passeren. Ik was graag gegaan(vooral ook voor Pallbearer) maar ik kreeg uiteindelijk toch niemand mee, en om nou in m'n eentje naar Utrecht gaan liggen vallen voor één nachtje ging hem ook niet worden. Zonde :(.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ja snap ik, het is eerlijk gezegd ook niet zo heel handig om 2:30 als eindtijd te nemen, maar ach. Was in elk geval weer de LGW-kwaliteit die je mag verwachten, als was Thee Oh Sees zonder twijfel het ultieme hoogtepunt.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
11009353_998645086821319_1922625820511474877_n.jpg
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Nice, enkele mooie namen maar ook wat minder edgy heb ik het idee. Ook redelijk wat herhaling.

Edit: Beach House, Deerhunter, Hudson Mohawke, Rhye en Spiritualized trouwens aangekondigd voor Pitchfork music festival Parijs. Die laatste zie ik ook nog wel een headlinespot vullen op LGW.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Denk dat ik dit jaar wel 4 dagen ga. Deerhunter wil ik wel graag zien en Sun O))) lijkt me ook wel een ervaring. Echt edgy dingen komen nog wel, dit is gewoon een mooi begin.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ja in tweede instantie klopt het ook helemaal niet wat ik zeg. Ik zag Deerhunter bovenaan het affiche staan en daaruit trok ik te snel conclusies. Sunn 0))), Adrian Sherwood, Lotic, Destroyer, Shabazz Palaces, allemaal prachtige namen. Er staat trouwens Sunn 0))) presents, betekent dat dat zij een avond een podium gaan curreren oid?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Cureren het gehele festival een deel van het podium, dus vergelijkbaar met wat Swans afgelopen editie heeft gedaan.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Spiritualized is samen met Swim Deep aangekondigd voor London Calling eind oktober
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.384
558
Ben niet zo'n fan van Sunn O))) en wat ze meenemen, maar die andere namen zien er allemaal prachtig uit. Met Shabazz Palaces en Bo Ningen ben ik persoonlijk nog extra blij :p.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken