Graspop Metal Meeting 2025

Als Muse er een stevigere set uit kan trappen is dat ook een kanshebber op Graspop. Wat is er meer graspop aan The Scorpions of Aerosmith?
Knights of Cydonia, Psycho, Supermassive Black hole, Hysteria, Uprising, Reapers, The Handler, Survival, Unsustainable, Stockholm Syndrome, Fury, New Born, Sunburn,

Niet iedereen blij. Maar wel 8 Headliner plaatsen te vullen.
Scorpions hebben toch een pak stevigere songs. En dan nog supermassive black hole opsommen is helemaal lachwekkend.

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: graspop200 en Piet
Ieperfest komt donderdag met de eerste groep namen.
Ik zie hen niet dezelfde dag als Graspop namen lossen.

Mijn gok is volgende week dinsdag eerste 2 headliners.

Als Falling in Reverse serieus wordt genoemd als mogelijke headliner, kun je deze ook wel erbij zetten.
Limp Bizkit
In Flames
King Diamond
Helloween
Deftones
Dream Theater
The Prodigy
Rise Against
Bring me the Horizon
Electric Callboy
Het nieuwste album van Falling in Reverse heeft net de grens van EEN MILJARD streams overschreden! (Aangekondigd op Metalzone).
Wat voir sommigen misschien niet veel betekent, maar het maakt ze sérieuze kandidaten voor Headlinning! 😉

• Leuk
  • Thinking
Waarderingen: Pauly Robin en Piet
Het nieuwste album van Falling in Reverse heeft net de grens van EEN MILJARD streams overschreden! (Aangekondigd op Metalzone).
Wat voir sommigen misschien niet veel betekent, maar het maakt ze sérieuze kandidaten voor Headlinning! 😉
Misschien ben ik hulpeloos ouderwets als 20er, maar in mijn vriendenkring streamt misschien 1 iemand op spotify. De rest download alles gewoon ;s

• Leuk
Waarderingen: Steph85
From DL efest forum

As expected Sleep Token, Green Day & Korn headlining, also on the poster is Dream Theatre, Marilyn Manson, Falling In Reverse, Sex Pistols, Weezer, Yungblud,Lamb Of God, Bullet For My Valentine, Creed, Killswitch Engage, Hollywood Undead, Motionless In White, Beartooth, Napalm Death, Powerwolf to name some, no Bad Omens.

Misschien ben ik hulpeloos ouderwets als 20er, maar in mijn vriendenkring streamt misschien 1 iemand op spotify. De rest download alles gewoon ;s
Normaal gesproken ben ik niet geinteresseerd in streaming maar hier denk ik gewoon dat het niet mag worden verwaarsloosd.
Als we het succes van BMTH vorig jaar zien, denk ik dat FIR deze keer de naam zal zijn die op zaterdag zal worden verkocht. 😉

Scorpions hebben toch een pak stevigere songs. En dan nog supermassive black hole opsommen is helemaal lachwekkend
Noem het lachwekkend. Ik noem het mijn mening. Ze hebben vaker geheadlined op Metalfestivals . Terecht of onterecht is ieder voor zich 😉 Ik noem niet titels op omdat ik ze allen zwaarder vind dan die van de Scorpions, ik noem ze omdat IK het wel zie werken. Daar zijn gelukkig de meningen over verdeeld, dat is het mooie van muziek.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en Eno

Users who are viewing this thread