Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als Linkin Park donderdag met hun tour komt en ze ook echt daadwerkelijk op Werchter gaan staan, dan zal het daarna wel de beurt zijn aan Graspop.
Vanaf 18-11 gewoon alle headliners eruit gooien, pakketje namen en dan 30-11 start verkoop.
4 dagen vullen is toch gewoon goed te doen. Kijk hoeveel namen er al in de buurt staan, op andere festivals zijn aangekondigd, genoeg headliner geruchten inmiddels...
Klopt, maar is ook nog niet uitgesloten, terwijl ze wel gezegd hebben te gaan touren. Heb daar ook niet per se vertrouwen in, maar maakt de lijst toch weer net wat langer...
Terug naar drie dagen zou voor mij de mooiste headliner betekenen. Vier dagen achtereen houd ik toch niet meer vol. En de donderdag is sowieso een vervelende dag qua werk. Doe mij maar ouderwets vr-zo.
Same here! Tof voor een speciale aangelegenheid, maar elk jaar hoef echt niet.
Waarschijnlijk zuip ik toch evenveel op die drie dagen omdat ik minder moet doseren.
Same here! Tof voor een speciale aangelegenheid, maar elk jaar hoef echt niet.
Waarschijnlijk zuip ik toch evenveel op die drie dagen omdat ik minder moet doseren.
Hey, hou eens op met die Till Lindemann. Die mag er van mij staan, maar dat is toch in geen 1000 jaar een headliner? Laat die maar netjes op hetzelfde tijdstip als Bruce Dickinson of Corey Taylor staan.
En het mooie aan Graspop is dat je wel gewoon 4 hele sterke dagen hebt in de breedte, dus een groot deel daarvan zou ook niet meer optreden als ze naar 3 terug gaan
Als Falling in Reverse serieus wordt genoemd als mogelijke headliner, kun je deze ook wel erbij zetten.
Limp Bizkit
In Flames
King Diamond
Helloween
Deftones
Dream Theater
The Prodigy
Rise Against
Bring me the Horizon
Electric Callboy
Als Falling in Reverse serieus wordt genoemd als mogelijke headliner, kun je deze ook wel erbij zetten.
Limp Bizkit
In Flames
King Diamond
Helloween
Deftones
Dream Theater
The Prodigy
Rise Against
Bring me the Horizon
Electric Callboy
Hey, hou eens op met die Till Lindemann. Die mag er van mij staan, maar dat is toch in geen 1000 jaar een headliner? Laat die maar netjes op hetzelfde tijdstip als Bruce Dickinson of Corey Taylor staan.