Graspop Metal Meeting 2025

Ik begin ook te twijfelen of Graspop nog wel gaat plaats vinden. Buiten een sporadische post niks, nul nugabollen,...

🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪
Geduld wordt beloond

Muse sur gmm... au début je pensais que non, ce n'est pas possible... mais en fait pourquoi pas ?
Ils sont assez bruyants... un cercle parfait n'est pas très bruyant, n'est-ce pas ? Ils ont aussi été en tête d’affiche une fois, n’est-ce pas ?
Vendez suffisamment de billets et si des festivals comme Werchter commencent à passer aux Fenders et Olivias, cela pourrait être la chose la plus logique à faire.
Et je ne suis pas un grand fan de Muse ou quoi que ce soit, mais ils ont fait un sacré show en live.
Dus, de komende jaren hebben we: "Pop Werchter", "Graspop Rock Meeting" en "Alcatraz Metal"??? 😅🤣

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Timmy en PreFXDesigns
Even een brainfart tussendoor..
Skunk Anansie
Ik zit met Muse een beetje gewrongen zoals ik dat ook zou hebben bij de Foo Fighters.
Goede bands, maar het past gewoon niet helemaal in het plaatje wat ik van GMM heb.
Maar bands als killing joke en dog eat dog wel?
Maar ik snap het aan de ene kant ook wel want met de foo fighters zou ik dat ook hebben ja.. ligt dat aan het feit dat zij ook buiten de metalwereld veel aanzien hebben? Pearl jam voelt een beetje raar alice in chains daarentegen hmm stof om over na te denken

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Terug naar drie dagen zou voor mij de mooiste headliner betekenen. Vier dagen achtereen houd ik toch niet meer vol. En de donderdag is sowieso een vervelende dag qua werk. Doe mij maar ouderwets vr-zo.
Dat heb ik ook lang gevoeld, maar sinds wij op Metal Park verblijven ipv de camping kom ik de dagen een stuk beter door. Kan ik aanbevelen!

• Leuk
Waarderingen: Moniek en Rockbeer
Dat heb ik ook lang gevoeld, maar sinds wij op Metal Park verblijven ipv de camping kom ik de dagen een stuk beter door. Kan ik aanbevelen!
Misschien in 2026 eens ervoor gaan. In 2025 kan ik het budget heel goed gebruiken voor m’n roadtrip door de USA met hopelijk ook 1 of meer dagen Aftershock. (zij hebben nog niet eens een datum aangekondigd dus het kan altijd erger haha)

is graspop wel eens eerder laat geweest met de 1st naam?
GMM 2014 1st namen op 6 dec.
GMM 2015 20 nov
GMM 2017 24 nov

vond nog een artikel voor graspop 2007 1ste namen incl. headliners in 1 keer op 8 februari. :ROFLMAO:

• Haha
Waarderingen: Projunk
Hm. Heb de aankondigingen proberen terugzoeken. Maar geen van beide bands werd aangekondigd als headliner.
Waarschijnlijk was het toen nog niet de mode om voor elke stage hun respectievelijke headliner aan te kondigen :p

Maar om in hetzelfde straatje als m'n vorige post te blijven: Twisted Sister was toch ook nooit headliner?
'k zal het anders formuleren: Het is toch niet omdat je de stage afsluit, dat je headliner bent? Of ben ik nu hele dwaze dingen aan 't neerpennen?

If Twisted Sister wasn't the headliner in 2013 then who was?

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Hm. Heb de aankondigingen proberen terugzoeken. Maar geen van beide bands werd aangekondigd als headliner.
Waarschijnlijk was het toen nog niet de mode om voor elke stage hun respectievelijke headliner aan te kondigen :p

Maar om in hetzelfde straatje als m'n vorige post te blijven: Twisted Sister was toch ook nooit headliner?
'k zal het anders formuleren: Het is toch niet omdat je de stage afsluit, dat je headliner bent? Of ben ik nu hele dwaze dingen aan 't neerpennen?
Tot en met 2019 werden de north stage headliners inderdaad niet apart aangekondigd. misschien zelfs 2022 ook nog niet, dat weet ik niet zeker.

in principe kan je prima het argument maken dat Alleen Ozzy een headliner was, en je kunt ook wel het argument maken dat JP en APC een soort cohead waren aangezien ze dezelfde speeltijd kregen. Alleen de theorie dat JP en Ozzy headliners waren en APC niet kan ik niet helemaal inkomen

• Leuk
Waarderingen: festivalryo

Users who are viewing this thread