Graspop Metal Meeting 2025

Livenation heeft vandaag dus al sabaton en een tw classic naam aangekondigd, verwacht niet meteen GMM meer vandaag dan.

Ik zou een boeking als Muse wel kunnen waarderen, past wellicht niet helemaal maar is wel een band die ik nooit heb gezien en waar ik geen los ticket voor zou kopen. Ik begrijp de geluiden dat ze niet passen ook wel aan de andere kant. Ik zie het ook niet helemaal gebeuren dat Graspop een headliner boekt die niet in hun gebruikelijke straatje ligt. Het zou mij in ieder geval wel kunnen overtuigen om graspop te bezoeken.

Livenation heeft vandaag dus al sabaton en een tw classic naam aangekondigd, verwacht niet meteen GMM meer vandaag dan.
Sabaton maakte vandaag een Europese tour bekend. Is een beslissing van de band waar LN niks invloed op heeft. Bryan Adams hetzelfde denk ik

Voor Download. Stel nu (STEL) dat ze vandaag releasen omdat vandaag SOAD bv een tour wil aankondigen. En voor SOAD is om 22 h vanavond pas 13 h in de middag. Maar dus stel. En stel (STEL) dat SOAD ook op Graspop staat. Zou Graspop dan op haar ongebruikelijke uur met een aankondiging komen? Vreemde wel blijft dat Hellfest ze niet zou hebben maar tot hier toe geen getease van Hellfest. Ook niet van Graspop maar kan om 16 h nog komen

• Leuk
Waarderingen: saurus
Sabaton maakte vandaag een Europese tour bekend. Is een beslissing van de band waar LN niks invloed op heeft. Bryan Adams hetzelfde denk ik

Voor Download. Stel nu (STEL) dat ze vandaag releasen omdat vandaag SOAD bv een tour wil aankondigen. En voor SOAD is om 22 h vanavond pas 13 h in de middag. Maar dus stel. En stel (STEL) dat SOAD ook op Graspop staat. Zou Graspop dan op haar ongebruikelijke uur met een aankondiging komen? Vreemde wel blijft dat Hellfest ze niet zou hebben maar tot hier toe geen getease van Hellfest. Ook niet van Graspop maar kan om 16 h nog komen
Dat is wel heel veel speculatie, de kans dat SOAD daadwerkelijk europa doet volgend jaar is ook extreem klein.

Dat is wel heel veel speculatie, de kans dat SOAD daadwerkelijk europa doet volgend jaar is ook extreem klein.
Zolang ik geen duidelijke info heb dat ze niet komen (zoals bij Metallica, die zijn dat weekend niet vrij) blijf ik het mogelijk achten. Wat nog niet is, kan nog komen. Maar ik wil wel niet teveel hoop scheppen voor de rest, dus hierbij laat ik het

Bij de Download organisatie zijn ze zo slecht in het bewaren van geheimen, als die een grote naam als SOAD hadden dan hadden we het al geweten.
De headliners lekken ieder jaar al maanden vantevoren uit en de poster lekt vaak ook al de dag vantevoren ergens. Het verbaasd me eigenlijk dat de announcement van vanavond niet al uitgelekt is.
Denk dat dat de headlinergeruchten ST/Green Day/Korn gewoon gaan uitkomen vanavond.

Als ik de setlist van Hell & Heaven zo zie. Het is een enigzins standaard setlist, maar toch een vrij harde. Een aantal nummers van dat laatste album zijn wel echt knallers!
Het klinkt misplaatst als je het zo zegt, Muse op Graspop. Maar het zal zeker goed kunnen passen! Je gaat er natuurlijk genoeg boze reacties op krijgen, maar als veel van die boze gezichten de show zouden zien, als deze ongeveer hetzelfde zal zijn als toen, dan gaan genoeg mensen zich bedenken.

Mocht Avenged terugkeren naar Graspop dan hoop ik ook op meer nummers van Waking The Fallen, City Of Evil en Self Titled.
M Shadows heeft op Graspop beloofd dat ze terug komen met een "proper headline show" en de originele setlist staat toch vol met nummers van die albums. Dan is het enkel nog de vraag: Wanneer?

• Leuk
Waarderingen: sven.cr
Bij de Download organisatie zijn ze zo slecht in het bewaren van geheimen, als die een grote naam als SOAD hadden dan hadden we het al geweten.
De headliners lekken ieder jaar al maanden vantevoren uit en de poster lekt vaak ook al de dag vantevoren ergens. Het verbaasd me eigenlijk dat de announcement van vanavond niet al uitgelekt is.
Denk dat dat de headlinergeruchten ST/Green Day/Korn gewoon gaan uitkomen vanavond.
de laatste 2 jaar was zelfs heel de affiche al een paar weken op voorhand gelekt.

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Muse op gmm... eerst dacht ik nee kan toch niet.. maar eigenlijk waarom niet ?
Ze zijn luid genoeg.. a perfect circle is toch ook niet super luid? Die zijn ook een keer headliner geweest toch ?
Verkopen genoeg kaarten en als festivals als werchter meer de switch naar fenders en olivias gaan maken is het wellicht nog het meest logische ook.
En ik ben dan geen geweldige fan van Muse ofzo maar ze zetten live wel een dijk van een show neer.

Muse op gmm... eerst dacht ik nee kan toch niet.. maar eigenlijk waarom niet ?
Ze zijn luid genoeg.. a perfect circle is toch ook niet super luid? Die zijn ook een keer headliner geweest toch ?
Verkopen genoeg kaarten en als festivals als werchter meer de switch naar fenders en olivias gaan maken is het wellicht nog het meest logische ook.
En ik ben dan geen geweldige fan van Muse ofzo maar ze zetten live wel een dijk van een show neer.
Als ik me goed herinner was A Perfect Circle geen headliner, wel gewoon afsluitende band, nà de headliner.

• Leuk
Waarderingen: Timmy

Users who are viewing this thread