Graspop Metal Meeting 2025

Nieuwe namen bij Tons Of Rock:
MUSE
AVENGED SEVENFOLD
MEGADETH
MACHINE HEAD
DREAM THEATER 🤘
SEX PISTOLS & FRANK CARTER 🤘
WEEZER
TURBONEGRO
BLACK DEBBATH
ORBIT CULTURE 🤘
POPPY
TARJA
CANDLEMASS
DJERV
DEAFHEAVEN 🤘
BAD NERVES
DARK ANGEL
MOILLROCK
WHITECHAPEL
LANDMVRKS
BLEED FROM WITHIN
DEAD POET SOCIETY
Bekijk bijlage 11100
Dit is de eerste juni datum voor Muse, Avenged Sevenfold en Machine head volgens mij?
Nog meer mogelijke headliners op herhaling dus...

Ik verwacht nu donderdag of vrijdag een aankondiging van de eerste headliner(s).
Indien vrijdag, hebben ze misschien toch LP binnen gehengeld? Als je cfr. vorig jaar als eerste headliner een first timer kan aankondigen, dat zou toch al een leuke boost geven.

Start ticketverkoop dan 30/11 (met in voorafgaande week weer een leuke batch namen).

Heb momenteel niet het gevoel dat het wel eens een mager jaar kan worden, dus ben benieuwd welke richting het uitgaat.

• Leuk
Waarderingen: festivalryo
Ik verwacht nu donderdag of vrijdag een aankondiging van de eerste headliner(s).
Indien vrijdag, hebben ze misschien toch LP binnen gehengeld? Als je cfr. vorig jaar als eerste headliner een first timer kan aankondigen, dat zou toch al een leuke boost geven.

Start ticketverkoop dan 30/11 (met in voorafgaande week weer een leuke batch namen).

Heb momenteel niet het gevoel dat het wel eens een mager jaar kan worden, dus ben benieuwd welke richting het uitgaat.

Linkin Park gaat op RW staan, iemand had daar inside info gedeeld met ook Bryan Adams op TWClassic en dat is inmiddels al uitgekomen, dus LP zal dan ook wel kloppen

Machinehead staat al op alcatraz en stond voorbije 2 edities op graspop, dus die zullen wel niet op herhaling komen lijkt me. Avenged verwacht ik ook niet, maar uit de namen die de ronde doen lijkt het er wel op dat er mogelijk 1 of meerdere namen op herhaling zullen komen

• Leuk
Waarderingen: Lars.
They did close their set by saying they would be back with a proper closing show soon, I wouldn't be so surprised if we have them on repeat
Right, now that you say it, I remember. I wouldn't mind another A7X headline show if they came with a different production/setlist. We had not seen these guys in six xears, so to me, it's a little more interesting than a Scorpions repeat for example.

En Muse moet eigenlijk even wachten met touren en pas weer september ofzo beginnen want ik moet er anders weer heen en zit ff krap met vrije tijd en geld dus dat wordt weer creatief zijn en heb ik even geen zin in dus Muse niet boeken please thankz
Zit uw zomervakantie nu al zo vol? Ik heb zelfs nog geen duidelijk zicht op voorjaar 2025

Ik ben verward over Machine Head! Vliegen die twee keer binnen 3 maanden over en weer of wordt die hun tour 2 maand? Of koppelen die er een Europese vakantie aan?

Muse zou echt een vreemde eend in de bijt zijn en eerst reageerde ik er gatekeeper achtig op. Maar als ik dieper nadenk, hoe deden die dat op die loeiharde metal festivals waar ze reeds headliner waren? Was dat met een aangepaste set?

Avenged Sevenfold uit het niks. Hopelijk waagt Graspop daar zich niet aan. Allee ja of wel, een mens moet ook eten. Wel verbaasd dat die uit het niks opduiken. Maar nog liever Scorpions opnieuw. Of Priest.

• Thinking
Waarderingen: Pauly Robin
ze zijn daar in noorwegen wel een stevige affiche aan het neerzetten. buiten het feit dat ik nog nooit van kaizer orchestra gehoord heb dan

ze zijn daar in noorwegen wel een stevige affiche aan het neerzetten. buiten het feit dat ik nog nooit van kaizer orchestra gehoord heb dan
Uiteraard een Noorse band, aardig groot. Sowieso zetten ze in Noorwegen voor mijn gevoel net iets vaker een nationale act weg als headliner, al is dat in dit geval wel terecht.

Users who are viewing this thread