Graspop Metal Meeting 2025

Inderdaad ja. Ik ben zeker niet preuts ofzo, maar dit klinkt gewoon ranzig en ontzettend ordinair allemaal. Het is een heel vreemd mannetje, die Till. Van mij mag hij ook ver weg blijven bij events waar ik naartoe wil. Maar ik vrees dat hij komend jaar op Graspop gaat staan. En met een beetje pech nog als headliner ook.
Gewoon een oude vent die zijn midlife crisis wil vieren en 'egdy' wil overkomen. 😅 Vissen in het publiek gooien en dan hopen dat mensen geshockeerd zijn.

TW classic heeft daarnet hun tweede naam bekend gemaakt, dus betwijfel of GMM dan ook nog iets gaan aankondigen vandaag. Beide festivals hebben natuurlijk een ander doelpubliek, maar zijn beide wel livenation....
Normaal blijven RW en TW Classic ook uit elkaars vaarwater. Behalve gisteren, je hebt als festival weinig keuze als er grote acts een deel of hun volledige tour er willen uitgooien.
Nu zijn er wel geen tekenen dat een Graspop artiest vandaag een aankondiging doet dus zal het eerder voor later deze week zijn. Volgende week gaat dan weer volledig naar RW want op het eind start die hun ticketverkoop.
Afspraak voor GMM vanaf de 25ste? Met start van de sales op 6 december?

TW classic heeft daarnet hun tweede naam bekend gemaakt, dus betwijfel of GMM dan ook nog iets gaan aankondigen vandaag. Beide festivals hebben natuurlijk een ander doelpubliek, maar zijn beide wel livenation....

Is wel eens vaker op dezelfde dag geweest

Download komt trouwens pas om 9 pm UK time (10 's avonds onze tijd dus) met de aankondiging.

Lijkt mij dus om een amerikaanse band te gaan.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
I would love to see Muse at Graspop and I think they are just about heavy enough for the festival.

One obviously doesn't want Graspop to become a second Werchter but a rock headliner such as Muse every couple of years could be refreshing.
Hellfest has been doing this for years, getting bands like the Foo Fighters, QOTSA or Linkin Park (when they weren't even touring with a heavy setlist).

Let's not lose sight of what Graspops priorities are (METAL) but the occasional rock headliner is okay with me.

Gewoon een oude vent die zijn midlife crisis wil vieren en 'egdy' wil overkomen. Vissen in het publiek gooien en dan hopen dat mensen geshockeerd zijn.😅
It's a shame really. Musically, I'd love to hear some Lindemann songs in concert. After seeing Rammstein a couple too many times, a big part of their setlist just doesn't excite me the way it used to. A Lindemann show could be very much a breath of fresh air for me.

However, I just don't care about all that degenerated fetish stuff. I still hope he comes to Graspop but saves all of that for the indoor shows.

• Leuk
Waarderingen: Lars.
Maar Hellfest heeft geen festival 2 weken later, vanuit dezelfde organisatie, op 50 km, die grotendeels dat rock-gedeelte voor hun rekening neemt.
That's a good point.

I'm just saying it didn't hurt the direction of their festival. Hellfest is still very much a metal festival but with a couple more outside-the-box bookings. From an attendees perspective I wouldn't mind if Graspop did the same.

• Leuk
Waarderingen: nikita
Nieuwe namen bij Tons Of Rock:
MUSE
AVENGED SEVENFOLD
MEGADETH
MACHINE HEAD
DREAM THEATER 🤘
SEX PISTOLS & FRANK CARTER 🤘
WEEZER
TURBONEGRO
BLACK DEBBATH
ORBIT CULTURE 🤘
POPPY
TARJA
CANDLEMASS
DJERV
DEAFHEAVEN 🤘
BAD NERVES
DARK ANGEL
MOILLROCK
WHITECHAPEL
LANDMVRKS
BLEED FROM WITHIN
DEAD POET SOCIETY
Bekijk bijlage 11100
is dat ook niet de eerste europese aankondiging voor avenged?

• Leuk
Waarderingen: sven.cr en nepticot
Sabaton komt 2 december naar het sportpaleis
Met Orkest ?
THE LEGENDARY TOUR IS COMING TO EUROPE IN 2025
⚠️

EUROPE, ARE YOU READY?
🤘
We are conquering 20 European cities in 2025 with a groundbreaking tour that will be bigger and better than anything we’ve ever done! Plus, there’s a twist! Without revealing too much too soon, let's just say that we're planning to make history with the Legendary Orchestra. Tickets for The Legendary Tour 2025 go on sale Friday, November 15 at 10:00AM local time (09:00AM UK local time). See the tour schedule below. For more info and ticket purchase links visit
👉
https://www.sabaton.net/tour/
NOVEMBER 2025
14 - Cologne, Germany
15 - Berlin, Germany
16 - Ostrava, Czech Republic
18 - Zurich, Switzerland
20 - Munich, Germany
21 - Vienna, Austria
22 - Krakow, Poland
24 - Stuttgart, Germany
25 - Frankfurt, Germany