Linkin Park

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
4.058
3.405
Nieuwe song? šŸ„¹
Ja het feit dat het kink is die met nieuws komt doet me denken dat het hoogstwaarschijnlijk een Kink Presents show is. Pinkpop announcement zou ook nog kunnen, maar had van hun dan ook iets van een teaser verwacht
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
1.004
452
Ja het feit dat het kink is die met nieuws komt doet me denken dat het hoogstwaarschijnlijk een Kink Presents show is. Pinkpop announcement zou ook nog kunnen, maar had van hun dan ook iets van een teaser verwacht
Dat gebeurd bijna nooit hij pinkpop maar zie wel eerder het eerste gebeuren nu ja
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.730
7.702
Ja het feit dat het kink is die met nieuws komt doet me denken dat het hoogstwaarschijnlijk een Kink Presents show is. Pinkpop announcement zou ook nog kunnen, maar had van hun dan ook iets van een teaser verwacht
Kink is geen partner meer van Pinkpop voor zover ik weet dus ik verwacht gewoon een losse show. Zou ik persoonlijk ook het liefst willen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.710
6.893
Morgenochtend om 8:15 uur nieuws over Linkin Park op Kink radio.
hopelijk iets van en interview, song of ze sturen iemand naar de show in Parijs...

hopelijk geen KINK presents aankondiging. zaalshow zou heel jammer zijn, helemaal als de zaalshow binnen het festival seizoen gaat vallen
 

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.724
2.363
8h15 is wel een random uur om concerten bekend te maken.
Zo een nieuws komt toch 99% van de tijd op het uur.
Behalve The Strokes in 2019.:ROFLMAO:
 

mpodder

Playlistbediener
6 feb 2023
6
9
Ik zet m'n geld in op een weggeefactie rondom het nieuwe album, of wellicht een listening party voor de release datum
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.730
7.702
Ik zet m'n geld in op een weggeefactie rondom het nieuwe album, of wellicht een listening party voor de release datum
Dat laatste is ook geen heel gek idee. Een prijsvraag voor zoiets zou ook best kunnen.

Al verwacht ik nog steeds een zaalshow.
 

Oasiss

Headliner
4 okt 2016
5.011
5.590
hopelijk iets van en interview, song of ze sturen iemand naar de show in Parijs...

hopelijk geen KINK presents aankondiging. zaalshow zou heel jammer zijn, helemaal als de zaalshow binnen het festival seizoen gaat vallen
Heel jammer als in dat het voor jou persoonlijk handiger is op Pinkpop?

Want qua geluid (zo begrijp ik van alle kenners) en zaal is de Ziggo Dome toch echt top?
 

festibob

Dagopener
5 jan 2024
524
300
Nu las ik ook dat de tour van Linkin Park geregeld wordt door Livenation. Niet alle festivals hebben contract met Livenation dus diegene die dat niet hebben zijn waarschijnlijk diegene waar LP niet gaat staan. Ik heb zelf overigens geen idee of we dit met een korreltje zout moeten nemen of dat hier enige waarheid in zit...?
Live Nation regelt inderdaad de tour van Linkin Park. De groep kan echter ook op plekken staan bv Glastonbury die (nog) niet onder de controle van Live Nation vallen.
 

SweetJesus

Gouden Tip
7 nov 2022
474
723
How many bands in the world don't have a contract with Money Nation? Slipknot is money nation band and they are playing Nova Rock, RAR/RIP ...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken