Linkin Park

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
290
360
Mensen dit is toch genieten, 2 nieuwe platen uitbrengen en 2 voltreffers volledig in de oude LP stijl. Dikke laag kippenvel ook weer bij deze nieuwe plaat❤️

Niet gedacht dat ik ooit nog zo (hernieuwd) zou genieten van m'n favoriete band. Tel daarbij op de liveshows die er echt goed uit zien met een gruwelijk dikke setlist, een betere comeback hadden ze in mijn ogen niet kunnen maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.384
1.464
Ja dit is echt lekker vaag. Op zich zou ik er best voor naar Parijs willen maar om dat op zo korte termijn te fixen en te financieren is niet veel mensen gegeven.
Ik ben juist blij dat de voorverkoop dit maal op het einde van de maand is. Vorige keer voor Hamburg was ik zoinzo niet binnen geraakt, maar had ik 118 euro moeten betalen had het voor mij vandaag ipv spaghetti toch ook een boterham met choco geweest. Ik kon nog evt een ticket overkopen van iemand op het forum hier voor 152 euro (ging niet door want ticket was uiteindelijk toch niet beschikbaar), als ik dat had gedaan dan had ik dit niet meer kunnen schrijven want dan was m'n internet al afgesloten geweest. Al had ik het er voor Linkin Park wel voor over gehad. 4 dagen zonder internet en leven op water en brood maar wel een fantastisch optreden zien. Maar goed nu is de pre-sale juist wanneer ik m'n salaris binnen krijg, dus maak ik me dit maal ook geen zorgen over de kosten.
(uiteraard overdrijf ik een klein beetje in deze post, maar wil maar zeggen dat het comfortabeler is financieel gezien dat deze keer de voorverkoop op het einde van de maand is. Mensen herinneren zich misschien ook nog mijn post over Ac/Dc en een lening aangaan, ook dat was min of meer een karikatuur van de werkelijkheid maar gewoon om maar aan te tonen op een bepaalde manier dat het allemaal niet goedkoop is. U begrijpt m'n punt wel)


Ben trouwens van plan me te abonneneren voor die LPU club zodat ik dit maal hopelijk wel aan een ticket geraak. Zeer blij dat ik toch nog een kans krijg!


Edit: Ik heb mijn gezever over Sleep Token verwijderd. Ik vind het geen goede band maar dat wil dit niet zeggen dat ik geen respect moet tonen tegenover de band, zeker als ik weet dat die band 100000en zo niet miljoenen fans heeft, en de grootste zalen in Uk en Europa onmiddelijk uitverkoopt. Mijn excuses tegenover de Sleep Token fans. Ik wil de band zeker nog een kans geven, tegen dat ik ze opnieuw live zie in het voorprogramma van Linkin Park.
 
Laatst bewerkt:

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.887
4.852
Ik vind dit op meerdere fronten geweldig. Ik zie hier extreme metal liefhebbers en popfans enthousiast worden. We hebben er ook een headliner bij voor de majors, die precies tussen de oudgediende gitaar acts en nieuwe pop favorieten in zit. Toen dat nieuwe nummer uitzonderlijk een paar keer achter elkaar werd gedraaid op StuBru kreeg ik toch wel kippenvel. Al vind ik dat geblaat van Shinoda aan het begin van de song wel jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en Joslittel

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
290
360
Ik ga het zeggen, niet mij afschieten aub. Maar ik vind Emily Armstrong een verbetering.
Nou niet zozeer Emily Armstrong, maar de richting die ze nu weer zijn opgegaan is dezelfde stijl waardoor ik ooit van Linkin Park (en rock muziek in het algemeen) ben gaan houden. Daar was aan het einde van het Chester tijdperk niks meer van over. Dus wat dat betreft is het een verbetering, maar of dat nou aan Emily an sich ligt. Neemt niet weg dat ze een fantastische vocaliste is die hier perfect in past.

Ik heb me ingeschreven voor die Franse pre-sale (denk ik, spreek geen woord Frans), dus we gaan weer een poging wagen. Mocht iemand er doorheen komen en onverhoopt een ticket overhouden hou ik me graag aanbevolen 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

BetterDays

Randprogramma
17 jan 2018
170
172
Heeft iemand toevallig nog een overzicht van de verschillende ticketprijzen bij Hamburg? Zit te denk om naar Parijs te gaan want heb het afgelopen zondag toch wel erg gemist moet ik zeggen.

Alleen kan wederom geen ticketprijzen vinden.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.384
1.464
Ik heb juist het nieuwe nummer beluisterd. Eerlijk gezegd vind ik het een vrij standaard rocknummer met distortion er over. In het begin precies altijd dezelfde akkoorden. Na de stilste in het midden voelde ik van km's ver aankomen wat er ging gebeuren. Maar dat neemt niet weg dat ik het een sterk nummer vind na één maal luisteren. Zelfs een heel goed nummer eigenlijk. Bij die scream in het midden vraag ik me af hoelang Emily die gil live aankan (antwoord kan ik misschien al vinden in een opname van Hamburg van gisteren maar zat ze daar dan op haar limiet al is dan ook de vraag). Ik ga dat ook nooit meer live kunnen horen of op plaat of via stream of whatever zonder in mijn gedachten die fightscene te zien tijdens die gil vrees ik, die staat op mijn netvlies gebrand.

Weet iemand wat die 24 september tot november in Berlijn - Parijs - Londen op het einde is? Zijn dat de events van die League Of Legends ofzoiets? Laatste game die ik ooit speelde was God Of War op playstation 5 nu al meer dan 6 maanden geleden, dus ik ben totaal niet meer mee met de game wereld dezer dagen zeg maar
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.779
8.741
Weet iemand wat die 24 september tot november in Berlijn - Parijs - Londen op het einde is? Zijn dat de events van die League Of Legends ofzoiets? Laatste game die ik ooit speelde was God Of War op playstation 5 nu al meer dan 6 maanden geleden, dus ik ben totaal niet meer mee met de game wereld dezer dagen zeg maar
Dat event van league of legends waar ze zullen spelen is op 2 november.
 
  • Leuk
Waarderingen: won666

mart1234

Support act
27 nov 2019
928
402
Ben ook in geschreven voor de presale tegen beter weten in waarschijnlijk 0 kans en maar eens zien wat het allemaal kost
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken

  • Joe