Linkin Park

mart1234

Support act
27 nov 2019
923
401
ITS RUMOR SEASON!

French guitar magazine Guitare Xtreme claims Linkin Park will be performing in Paris, France on November 3 at the La Dèfense Arena.

Additionally, could Linkin Park perform 'Heavy Is The Crown' at the Worlds 2024 opening ceremony in London on November 2? Things could be lining up for more European dates in the fall.

Dat zullen dan niet veel data zijn of ik zou die datum van bogota wel heel gek vinden
 

jbj

Dagopener
11 okt 2022
646
931
Additionally, could Linkin Park perform 'Heavy Is The Crown' at the Worlds 2024 opening ceremony in London on November 2? Things could be lining up for more European dates in the fall.


Ik verwacht dit wel. Is al altijd zo geweest dat de soundtrack live gebracht werd op de openingsceremonie 😊
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.766
8.710
Ik verwacht eigenlijk dat die show bij de openingsceremonie gewoon een losstaande show is en dat die verder niet meer gaan touren dit jaar in Europa
Lijkt me logischer om nog wat shows in Zuid Amerika in te plannen en volgend jaar uitgebreid te touren in Europa
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
257
564
Mochten er meer shows komen, raad ik het iedereen aan.
Gister in Hamburg geweest, en het was echt fantastisch.
Wat een energie, wat werd er gezongen en geschreeuwd, veel nummers, mooie productie.
Ik heb mn hele jeugd weer zo'n beetje beleefd joh.
Enige puntje van kritiek: ik vond zelf het middenstuk op een gegeven moment te rustig worden waardoor de show wat inkakte. Niet heel storend, maar het had niet langer moeten duren.

Verder een heel dik optreden. Meer dan waard, ga erheen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken