Filmtopic

Nog meer mensen die heel erg uitkijken naar Daredevil Born Again? De originele Daredevil staat in mijn top 5 beste series allertijden, 1 van de beste vormen van Media die Marvel ooit heeft uitgebracht. Als het ook maar half zo goed is ben ik al dik tevreden met hoe bagger veel van de marvel-series op Disney+ zijn.
De vroege reviews zijn ook allemaal erg positief! Blijkbaar waren de oude regisseurs en producers zo erg onder de indruk dat ze in de toekomst weer samen gaan werken voor de "streetlevel" helden ( lijkt mij ook een bevestiging voor seizoen 2) en krijgen we niet nog meer bullshit series zoals Echo. Weet jij toevallig waarom de serie ineens morgen pas in Nederland op Disney+ komt? Wereldwijde release was vanavond om 18:00 en nu geeft mijn app aan 5 maart.
Tot nu toe echt een geweldige serie, of niet dan? Die eerdere serie is ook erg goed en deze zet dezelfde lijn door :D

Tot nu toe echt een geweldige serie, of niet dan? Die eerdere serie is ook erg goed en deze zet dezelfde lijn door :D
Overtreft al mijn verwachtingen. Ben ook spontaan de originele serie overnieuw aan het kijken, is nog wel van een ander niveau maar dat is dan ook misschien wel mijn favoriete serie aller tijden. Vincent D'Onovrio en Charlie Cox verdienen echt een Emmy voor de scene waar ze samen lunchen alleen al. Heel benieuwd waar dit heen gaat, die Muse ( Badguy van de serie, niet de band) is echt een bizar duistere badguy voor Disneystandaarden

• On fire
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread