Linkin Park

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Geen idee, ben een digibeet wat dat betreft. Maar had het moeten weten, is al eerder gebeurd op mijn werk laptop. Op m'n telefoon nooit problemen mee.
Ah ja, grote kans dat het inderdaad aan een VPN ligt dan. Als je voor je werk op een of andere beveiligde verbinding/omgeving zit, gaat dat al snel via een VPN. Ik heb er zelf ook een op mijn persoonlijke apparaten, en die moet ik altijd even pauzeren als ik iets met TM wil doen, anders wordt elk verzoek geblokkeerd helaas...
 
  • Leuk
Waarderingen: NoLifeIzze en Pommer

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
156
143
11 uur maar proberen kaarten te scoren voor London, ben er dan toevallig aangezien ik de dag erna naar Manchester ga voor de wedstrijd van FC Twente. Als ik de vraag naar kaarten in Hamburg zie heb ik weinig hoop.
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Koekdoos

Chiel

Support act
18 jul 2014
1.107
581
Het gene dat ik vooral onthoud is dat ondanks de hele commotie rondom Emily, dat de band en Emily samen staan te genieten op het podium.
Ik vind dat het plaatje gewoon past, zowel bij het nieuwe nummer als de oude nummers. Ik kijk er enorm naar uit om hun live te kunnen zien! :love:

Persoonlijk heb ik liever dat wanneer hun album uit is, ze enkel 4-5 songs daarvan spelen zoals elk ander album. Dat omdat ik bang heb dat er dan enkele van mijn favorietjes gaan moeten sneuvelen. Wie weet valt het album gewoon kei goed en herzie ik mijn mening 🙃

Voor de mensen die het hele optreden in Los Angelos (11/09) willen volgen (duurt 2u3min):
Moet zeggen dat ik haar gewone zangstem wel aangenaam vind. Als ze echter wat meer gaat 'schreeuwen' vind ik het erg vervelend om te luisteren.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
Grappig, bij mij is het min of meer andersom. Ik vind haar clean stem wat 'gewoontjes' en veer juist helemaal op als ze haar scrheeuwstem opzet. Ik vind die echt heel erg gaaf!
Ja ik vind haar gewone zangstem ook wel aangenaam, maar de rauwe vocals is ook waar ze juist op uitblinkt voor mij. Ook niet zo gek, als je bedenkt dat ze al haar hele zang carrière screams doet, maar pas sinds 8 maanden cleans. Wellicht dat ze nog wat meer eigenheid gaat ontwikkelen in die cleans, over de jaren heen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.979
8.922
Ja ik vind haar gewone zangstem ook wel aangenaam, maar de rauwe vocals is ook waar ze juist op uitblinkt voor mij. Ook niet zo gek, als je bedenkt dat ze al haar hele zang carrière screams doet, maar pas sinds 8 maanden cleans. Wellicht dat ze nog wat meer eigenheid gaat ontwikkelen in die cleans, over de jaren heen.
Ik vind haar clean zeker niet slecht. Het is meer dat ik voor LP de cleans van Chester wel echt mooier/beter vindt dan de hare. Terwijl ik haar screams van hetzelfde niveau vindt, ook in de gekende LP nummers. En ja, dat is best een uitspraak, maar bedacht me van de week zelfs dat ik haar dermate goed vind dat ik ook fan van die nummers had kunnen worden als zij de oorspronkelijke vocalist was. Iets wat ik echt nooit had verwacht.

En dat ze dat pas sinds 9 maanden doet is niet helemaal waar. Luister maar eens naar onderstaand nummer van haar andere band, waar ik haar clean wel heel erg tof vindt. Kortom, ik snap die gasten wel dat ze voor Emily zijn gegaan. Zeker nadat ik dat interview van een uur heb zitten kijken en ze uitgebreid beschrijven hoe het proces is gegaan wat ertoe heeft geleid dat zij uiteindelijk de nieuwe vocalist is geworden.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.683
6.858
En dat ze dat pas sinds 9 maanden doet is niet helemaal waar. Luister maar eens naar onderstaand nummer van haar andere band, waar ik haar clean wel heel erg tof vindt.
Ah, ik ging wat dat betreft puur af op haar eigen uitspraken tijdens die livestream. Toen had ze het over in 8 maanden leren zingen dacht ik (of 9, maar ik dacht dat ze 8 zei, dat is om het even). Maar die 13 jaar oude video laat iets anders zien, haha. Wel een andere stem daar, dan hoe ze in Linkin Park klinkt, vind ik. Wellicht ging het om een iets andere clean zang techniek dan, ofzo? Geen idee.

Dit is overigens de eerste keer dat ik een Dead Sara nummer luister, nog niet aan toe gekomen eerder. Is ook niet de meest boeiende muziek verder imo, gaat weinig aan verloren nu Emily bij LP zit 😅 (ten minste, ga er vanuit dat deze band nu verleden tijd is, geen idee eigenlijk).
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.979
8.922
Ah, ik ging wat dat betreft puur af op haar eigen uitspraken tijdens die livestream. Toen had ze het over in 8 maanden leren zingen dacht ik (of 9, maar ik dacht dat ze 8 zei, dat is om het even). Maar die 13 jaar oude video laat iets anders zien, haha. Wel een andere stem daar, dan hoe ze in Linkin Park klinkt, vind ik. Wellicht ging het om een iets andere clean zang techniek dan, ofzo? Geen idee.

Dit is overigens de eerste keer dat ik een Dead Sara nummer luister, nog niet aan toe gekomen eerder. Is ook niet de meest boeiende muziek verder imo, gaat weinig aan verloren nu Emily bij LP zit 😅 (ten minste, ga er vanuit dat deze band nu verleden tijd is, geen idee eigenlijk).
Dat zou kunnen ja, want haar stem is inderdaad wel anders in Dead Sara dan in LP. Al hoor ik bij andere nummers ook wel weer die rauwere stem terug die ze nu ook gebruikt. In elk geval een hele veelzijdige zangeres, met een enorm aura ook, haha. Ik ben echt direct fan. Ik vind Dead Sara ook heel tof, trouwens. Dus ik zou het juist wel leuk vinden om haar met beide bands een keer in actie te zien.
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
255
563
Iemand enig idee of en hoe je tickets voor LP kan verkopen?
Ik heb wellicht iemand die niet meekan (en dit pas zaterdag wrs weet), maar het zijn mobile tickets en de resale optie staat momenteel uit zonder tekst en uitleg of deze er wel komt.
Verder kan ik er in elk geval niets over vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken