Linkin Park

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
386
300
Ik denk eigenlijk dat de setlist van de stream ook is wat ze gaan spelen op deze 6 shows? Of zouden ze echt mensen 100+ euro laten betalen die wat moeten staan kijken en luisteren naar talloze nummers die ze niet kennen?
Niet zo heel gek toch dat een groep nummers van een opkomend album in de setlist verwerkt, toch? Zeker als ze opgenomen zijn met een gloednieuwe zanger(es). Kan gewoon beide kanten uit, lijkt me. Misschien een nummertje of 3-4 van het nieuwe album
 

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
135
431
Mike zou in het interview met Zane Low gezegd hebben dat ze shows gaan doen over 2 uur. Dat zijn dus +/- 30 songs. Zeker als je weet dat ze ongeveer 15 songs gespeeld hebben op de livestream (1 uur). Sommige liedjes kunnen dan wel verkort zijn, even bij vermelden. Ook al spelen ze dus integraal hun nieuwe album, dan blijft er nog genoeg tijd over voor hun vroegere hits.

Ben alvast benieuwd naar de setlist van deze avond.
 

won666

Geliefde act
17 mei 2019
1.365
1.445
Best een leuke setlist, al zeg ik het zelf. Alle nummers die ze gespeeld hebben op 5 september zitten er in met de aanvulling van onder andere 3 nieuwe nummers (waaronder een akoestisch), Points Of Authority (een van DE nummers waardoor ik in rock en metal ben geraakt), enkele Fort Minor nummers (best leuk, is wel hiphop, maar heb die plaat als zware Linkin Park fan toch destijds blind gekocht waardoor ik die nummers wel mee kan brullen), Breaking The Habit nog eens. Ook enkele nummers die ze lang (sinds 2015 oa) niet meer hadden live gebracht.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.776
12.448
Oke dat is een vette setlist! Veel oudjes en van de meer recente jaren een aantal nummers die ik ook echt goed vind. Hiermee zou ik ze wel graag een keer live willen meepakken.
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
156
142
Neem aan dat ze het nieuwe album bijna volledig gaan spelen wanneer dit uit is maar als het klinkt zoals The Emptiness Machine mag dat van mij. Voor de rest heerlijke setlist. Staan al enkele videos op youtube klinkt goed!
 
Laatst bewerkt:

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
281
340
Poh die setlist is wel heel ziek zeg, al m'n favorieten op From The Inside, With You & A Place For My Head na zitten erin. Had wel meer nieuw spul verwacht, maar kan ook zijn dat ze elke show wat toevoegen/variëren van dat nieuwe album.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns en xydroh

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
253
562
Ik vind het een mooie setlist. En ik denk eigenlijk zelf dat bij de komende optredens hooguit 2-3 nieuwe nrs zitten, ze zullen nog niet teveel prijsgeven van het album. Die show in Colombia in november is wel na het album denk ik? Kans op nieuw materiaal daar groter wat mij betreft
 

jarne

Support act
14 feb 2013
1.077
427
Ik vind het een mooie setlist. En ik denk eigenlijk zelf dat bij de komende optredens hooguit 2-3 nieuwe nrs zitten, ze zullen nog niet teveel prijsgeven van het album. Die show in Colombia in november is wel na het album denk ik? Kans op nieuw materiaal daar groter wat mij betreft
Ook mooie setlist, van breaking the hanit wel verschoten, dacht niet dat die nog gespeeld ging worden aangezien die zo persoonlijk was voor chester,

Hopelijk lukt het morgen om tickets te kopen!
 

luluasas

Randprogramma
9 mei 2023
156
142
Ook mooie setlist, van breaking the hanit wel verschoten, dacht niet dat die nog gespeeld ging worden aangezien die zo persoonlijk was voor chester,

Hopelijk lukt het morgen om tickets te kopen!
Dit nummer is grotendeels geschreven door Mike Shinoda, Chester kon zich alleen heel goed vinden in de teksten. Snap wel dat ze deze spelen, erg bekend en natuurlijk een verschrikkelijk goed nummer.
 
  • Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

PreFXDesigns

Randprogramma
10 sep 2021
135
431
Het gene dat ik vooral onthoud is dat ondanks de hele commotie rondom Emily, dat de band en Emily samen staan te genieten op het podium.
Ik vind dat het plaatje gewoon past, zowel bij het nieuwe nummer als de oude nummers. Ik kijk er enorm naar uit om hun live te kunnen zien! :love:

Persoonlijk heb ik liever dat wanneer hun album uit is, ze enkel 4-5 songs daarvan spelen zoals elk ander album. Dat omdat ik bang heb dat er dan enkele van mijn favorietjes gaan moeten sneuvelen. Wie weet valt het album gewoon kei goed en herzie ik mijn mening 🙃

Voor de mensen die het hele optreden in Los Angelos (11/09) willen volgen (duurt 2u3min):
 
Laatst bewerkt:

Piebe71

Geliefde act
15 dec 2022
1.676
3.501
Heb zoals eerder gezegd niet heel veel met LP, maar net even "In the End" opgezet van het concert van vorige week. Ze heeft zeker een lekkere stem die bij het nummer past.
Zou in het geval van een optreden op Graspop zeker even buurten
 

Pommer

Gouden Tip
21 sep 2023
281
340
Stond ook klaar om de wachtrij in te gaan, maar TM dacht blijkbaar dat ik een bot was 🥲

Overigens vind ik het wel slecht dat er nog steeds nergens prijzen zichtbaar waren, je mag toch wel een beetje weten waar je aan toe bent als fan zijnde? Of is dit weer van die dynamic pricing onzin?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken