Linkin Park

• Onderwerp starter Onderwerp starter JB.
  • Startdatum Startdatum
bijzondere keuze... Ik ben nog nooit in een concert in Gelredome geweest maar kan me haast niet voorstellen dat het veel beter is dan in de Arena?

bijzondere keuze... Ik ben nog nooit in een concert in Gelredome geweest maar kan me haast niet voorstellen dat het veel beter is dan in de Arena?
Nou dat zal je verbazen. Gelredome is niet perfect en zeker geen Ziggo Dome of Ahoy maar zoveel beter als de Arena. Ook een betere ervaring met de faciliteiten en aanrijroutes.

Ooit zowel Aerosmith als Faithless gezien en daarvan staat me niks meer bij over een slechte geluidskwaliteit. Volgens mij hebben ze het daar beter op orde dan in de Arena.

Qua akoestiek is het wel beter (maar dat is alles t.o.v. de ArenA), maar zeker niet top. Kan me bij de Eagles ook echt gigantische wachtrijen herinneren, ben niet echt fan dus.

Blij dat ik ze in La Defense heb gezien, was de perfecte locatie voor een dergelijke show (behalve dat je er 500km voor moet rijden dan).

Als ze in de Ziggo zouden staan was ik er zonder twijfel nog eens heen geweest. Nu weet ik het nog niet, ligt eraan of ze op RW staan.

verwachten jullie dat ze zowel op festival gaan staan als een zaal show aankondigen? bv in belgie op RW of Graspop en dan nog eens sportpaleis doen?

verwachten jullie dat ze zowel op festival gaan staan als een zaal show aankondigen? bv in belgie op RW of Graspop en dan nog eens sportpaleis doen?

Zou mij ten zeerste verbazen. Of het wordt een zaal/stadion of een festival (per land dan).

Hier is trouwens het laatste nieuws te volgen met actuele updates over speelsteden.

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns
Dit lijkt me toch voornamelijk al niet allemaal stadions te worden
Wetende dat iemand die bryan adams wist te leaken ook bevestigd dat linkin park naar wechter komt zie ik werchter en mad cool daar nog wel bij komen. Lijkt me straf dat ze /portugal zouden overslaan

• Leuk
Waarderingen: PJ
Kan Linkin Park niet ook KBS vullen? Gezien in Parijs ze stede de france gaan krijgen? Kbs heeft nog geen evenementen voor volgend jaar dacht ik.

Rock for People will announce a big headliner around lunchtime. It’s definitively Linkin Park, and that festival is same weekend as Greenfield & Nova Rock

Users who are viewing this thread