Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja het feit dat het kink is die met nieuws komt doet me denken dat het hoogstwaarschijnlijk een Kink Presents show is. Pinkpop announcement zou ook nog kunnen, maar had van hun dan ook iets van een teaser verwacht
Ja het feit dat het kink is die met nieuws komt doet me denken dat het hoogstwaarschijnlijk een Kink Presents show is. Pinkpop announcement zou ook nog kunnen, maar had van hun dan ook iets van een teaser verwacht
Daar kondigen ze over het algemeen niet speciaal een nieuwsbericht op een specifiek tijdstip voor aan. Dat is meestal echt alleen voor shows of prijsvragen.
ja, zou het zelf een fijne headliner vinden aankomende editie, plus met de comeback is dit het momentum en niet mosterd na de maaltijd 2025 zaal en 2026 Pinkpop...
Nu las ik ook dat de tour van Linkin Park geregeld wordt door Livenation. Niet alle festivals hebben contract met Livenation dus diegene die dat niet hebben zijn waarschijnlijk diegene waar LP niet gaat staan. Ik heb zelf overigens geen idee of we dit met een korreltje zout moeten nemen of dat hier enige waarheid in zit...?
Nu las ik ook dat de tour van Linkin Park geregeld wordt door Livenation. Niet alle festivals hebben contract met Livenation dus diegene die dat niet hebben zijn waarschijnlijk diegene waar LP niet gaat staan. Ik heb zelf overigens geen idee of we dit met een korreltje zout moeten nemen of dat hier enige waarheid in zit...?
Live Nation regelt inderdaad de tour van Linkin Park. De groep kan echter ook op plekken staan bv Glastonbury die (nog) niet onder de controle van Live Nation vallen.