Ik was van plan volgend jaar te gaan, wordt er een The Cure concert aangekondigd tijdens LGW?…
Goed dat je dat zegt, helemaal geen rekening mee gehouden.
Weet nog niet of ik kaartjes ga halen voor The Cure want die staan zeker hoog op mijn lijstje om een volle show van te zien.
Eens kijken wat dat gaat worden dan.
Wat vinden jullie: ondanks het gevaar gewoon hun gang laten gaan, of het volume 3 keer zo laag zetten met als resultaat dat de uitwerking van de show bij lange na niet zo overweldigend is?
Overigens wel prima service dat er mensen van Tivoli bij de deur gratis oordoppen uit stonden te delen. Ik zag mensen voor me zitten zonder gehoorbescherming(ruige boys hoor), en ik kan me niet voorstellen dat ze er zonder enorme ruis van af zijn gekomen. Levensgevaarlijk.
Moeilijke kwestie hoor, het is zover wel bekend dat het er bij artiesten als Mogwai en Sun o))) hard aan toe gaat voor de mensen die daar naar toe gaan. Maar eigenlijk zou het niet mogen dat het zover gaat dat het zelfs met oordoppen in gevaarlijk wordt. Misschien is de beleving dan iets minder, ik hoef echt geen ruis in mijn kop de rest van m'n leven. Wel apart dat het nog steeds gebeurt terwijl er toch bij veel evenementen en zaaltjes een max is aangewezen.
Edit: Ik zie nu dat The Cure de Zondag in Nederland staat. Dat scheelt dan weer.