Lowlands 2025

Ik heb er geprobeerd naar te luisteren maar het klinkt zo eentonig en goedkoop. En dat fucking 2,5 uur lang. Dit is gewoon de Britney Spears van dit genre.

Een toffe techno- of houseset wekt bij mij hele fijne gevoelens op. Dit wekt enkel "aaaah get me out of here" gevoelens op.

Probeer deze eens, anders voorzichtig tot de conclusie komen dat dit niet jouw genre is, haha :)

ik ken de naam, dus ik denk laat ik eens wat meer info opzoeken
maar marlon heeft gewoon geen wikipedia pagina, das toch vreemd

Marlon Hoffstadt was een tijdje erg leuk, maar begint nu wel echt meer en meer corny en plat te zijn
Er is helaas ook bij hem het idee ontstaan dat alles harder, lomper & in een hoger BPM moet. Echt jammer, wat het fijne aan die hardhouse/prog revolutie was juist dat het allemaal niet zo lomp hoeft te zijn. Gelukkig zijn er nog veel talenten in het genre die wel gewoon relaxed blijven draaien, zoals bovenstaande dj’s maar ook jongens als Dart & Sam Alfred zijn daar goede voorbeelden van, naast natuurlijke een paar Nederlandse vaandeldragers.

• Leuk
Waarderingen: davadude, Athos en Dante
2,5 uur gasgeven is natuurlijk veel te lang idd. Die 3 uur op Wildeburg was ook veel te veel van het goede. Een uurtje, misschien anderhalf uur zou prima werken voor Lowlands denk ik.

Ik snap wel dat het de voorkeur niet heeft hier op het forum overigens. Maar ik denk dat je minimaal de helft van het huidige publiek er wel blij mee maakt.

• Leuk
Waarderingen: micham, rrr en WTSGD
Vampire Weekend mag linea recta doorkomen als headliner hoor!
wát een oeuvre hebben die gasten inmiddels zeg. Zeker als je deze 2,5 uur durende show in 1,5 zou proppen, zou je echt een waanzinnige headlineset hebben. Enige minpuntje helaas dat er veel mensen waren die constant stonden te lullen en zelfs erdoorheen aan het schreeuwen waren, helaas van meerdere mensen gehoord en ook zelf last van gehad. Daar kunnen die boys natuurlijk niks aan doen, dus duimen dat ze op Lowlands staan!

• Leuk
Waarderingen: JP5
Was inderdaad heerlijk, man kippenvel toen het doek viel en de hele band begon te spelen. Zou prima op LL passen. Weet niet of het headliner materiaal is voor LL, Bravo headliner zou ik wel echt brilliant vinden of in de Alpha voor de headliner.

Ik zag op de Setlist.fm dat er in de encore alleen maar covers werden gespeeld?? Wat was dat dan? Dat waren zij niet neem ik aan

Ik zag op de Setlist.fm dat er in de encore alleen maar covers werden gespeeld?? Wat was dat dan? Dat waren zij niet neem ik aan
Ze speelden ‘anything but Vampire Weekend’ en iedereen mocht verzoeknummers aanvragen en ze speelden die met hele band samen (of poging tot)

niet alleen covers* eindigden gewoon met VW nummers.
Vond overigens wel dat dat cover stukje erg lang duurde, had wel de helft korter gekund wat mij betreft.

• Leuk
Waarderingen: JP5
wát een oeuvre hebben die gasten inmiddels zeg. Zeker als je deze 2,5 uur durende show in 1,5 zou proppen, zou je echt een waanzinnige headlineset hebben. Enige minpuntje helaas dat er veel mensen waren die constant stonden te lullen en zelfs erdoorheen aan het schreeuwen waren, helaas van meerdere mensen gehoord en ook zelf last van gehad. Daar kunnen die boys natuurlijk niks aan doen, dus duimen dat ze op Lowlands staan!
Alsof dit niet zou gebeuren op Lowlands?

Net terug van Tinlicker & Metropole Orkest in Tivo. Heel vet, wat zou dat goed werken als afsluiter van de Heineken zeg!

Stonden eerder ook in die opstelling op ADE:

• Confetti
Waarderingen: Dante

Users who are viewing this thread

• Athos