Lowlands 2025

Marlon Hoffstadt presents Daddycation gespot in Barcelona een week voor Lowlands..
Dat zou toch wel echt sneu zijn als dat de headliner gaat worden in de Alpha, verwacht ook niet dat het gaat gebeuren. De enigste manier om dat goed te maken voor mij is the Smile ertegenover zetten in de Bravo.

Dat zou toch wel echt sneu zijn als dat de headliner gaat worden in de Alpha, verwacht ook niet dat het gaat gebeuren. De enigste manier om dat goed te maken voor mij is the Smile ertegenover zetten in de Bravo.
Denk eerder op de plek van Peggy Gou (2024) of BICEP (2023)

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Hoe krijgen die Noren dit voor elkaar? Dure Noorse kronen?
Om de sfeer te verpesten: de Noorse kroon is momenteel echt zo zwak als het maar zijn kan.

• Leuk
Waarderingen: micham en koekebakker
Hoe krijgen die Noren dit voor elkaar? Dure Noorse kronen?
Ik zie in jouw link meer namen staan dan op de site. Alvvays en Astrid S bijv

Dat was afgelopen editie! Hebben alles niet heel goed nagekeken.
Dacht ik eindelijk zelf eens een leuke leak te hebben, is het gewoon mijn huiswerk niet goed doen. Jammer. Neem ik iig een goed voornemen mee naar volgend jaar.

• Leuk
Waarderingen: micham
Ja op de Underworld/CdW spot, maar lijkt er op dat ze die lijn niet doorzetten als je naar het blokkenschema van dit jaar kijkt.

Betekent wel dat je ‘echte’ headliner dan vroeger moet beginnen, want CdW en Underworld waren om 00:00 klaar. Dat betekent een start van de act daarvoor rond 20:30 voor een set van 1,5 uur? Gevoelsmatig wel erg vroeg voor een headliner…

Betekent wel dat je ‘echte’ headliner dan vroeger moet beginnen, want CdW en Underworld waren om 00:00 klaar. Dat betekent een start van de act daarvoor rond 20:30 voor een set van 1,5 uur? Gevoelsmatig wel erg vroeg voor een headliner…
Ja in principe hebben ze een vergunning tot 1, dus dan zou je headliner rond 21:30 beginnen

• Leuk
Waarderingen: davadude
De podcast klinkt toch wel heel erg alsof Charli wél gaat komen, het feit dat ze nog niet is aangekondigd hoeft ook geen bewuste keuze te zijn geweest he. Wellicht dat het vanuit haar management kwam, of ze kregen het nog niet helemaal rond, wie weet. Maar, dit voelde voor mij in ieder geval wel als een klein duwtje naar haar bevestiging.

De podcast klinkt toch wel heel erg alsof Charli wél gaat komen, het feit dat ze nog niet is aangekondigd hoeft ook geen bewuste keuze te zijn geweest he. Wellicht dat het vanuit haar management kwam, of ze kregen het nog niet helemaal rond, wie weet. Maar, dit voelde voor mij in ieder geval wel als een klein duwtje naar haar bevestiging.
Bedoel je op DTRH?

Ja schrijf deze maar op. Die gaat de Alpha echt met gemak vol krijgen.

Ik heb er geprobeerd naar te luisteren maar het klinkt zo eentonig en goedkoop. En dat fucking 2,5 uur lang. Dit is gewoon de Britney Spears van dit genre.

Een toffe techno- of houseset wekt bij mij hele fijne gevoelens op. Dit wekt enkel "aaaah get me out of here" gevoelens op.

Users who are viewing this thread