Graspop Metal Meeting 2025

Klein vraagje tussendoor voor de vaste GMM bezoekers: mijn vrienden en ik hebben een dagtket gekocht voor donderdag maar we zouden op woensdag namiddag al toekomen op een terrein in de buurt waar we kunnen kamperen. Zijn de "pop-up metalcafé's" langsheen het terrein de woensdagavond al open zodat we de sfeer al kunnen opsnuiven of gaan die pas hard vanaf de donderdag?

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Klein vraagje tussendoor voor de vaste GMM bezoekers: mijn vrienden en ik hebben een dagtket gekocht voor donderdag maar we zouden op woensdag namiddag al toekomen op een terrein in de buurt waar we kunnen kamperen. Zijn de "pop-up metalcafé's" langsheen het terrein de woensdagavond al open zodat we de sfeer al kunnen opsnuiven of gaan die pas hard vanaf de donderdag?
Naar mijn weten was de afgelopen 2 jaar er al wel het één en ander te doen op de woensdagavond. Afgelopen jaar sowieso. Toen ben ik er in de avond nog langs gelopen

Naar mijn weten was de afgelopen 2 jaar er al wel het één en ander te doen op de woensdagavond. Afgelopen jaar sowieso. Toen ben ik er in de avond nog langs gelopen
Vorig jaar waren de bars langs de straat op woensdag niet open, er was wel een bar op een aardbeiveld naast inferno maar die moesten om middernacht of misschien zelfs nog vroeger sluiten dat weet ik niet meer exact.

Uiteindelijk is er in de metal dome toch ook wat te doen of niet?
Of lukt dat niet met een dag ticket?

Vorig jaar waren de bars langs de straat op woensdag niet open, er was wel een bar op een aardbeiveld naast inferno maar die moesten om middernacht of misschien zelfs nog vroeger sluiten dat weet ik niet meer exact.
Geen Strawberry Fields forever dus? ;)

happy homer simpson GIF

Nou, het moment waarop iedereen vol spanning zat te wachten: de uitslag van de poll!! 😱;)

Met maar liefst 58 stemmen is deze als volgt:

1735391718315.png

Opvallend is dat Till Lindemann veel slechter scoort dan bij de Metalfan-poll, en dat Cattle Decapitation en Fit For An Autopsy zelfs helemaal geen stemmen ontvangen.
Aan de andere kant scoort Currents juist veel beter, en deelt zelfs de 2e plek met Flogging Molly.
Ook Falling In Reverse weet de nodige stemmen binnen te slepen, wat de zeer uiteenlopende meningen over deze band binnen dit forum nog maar eens onderstreept.

Gaat voor mij een heerlijk rustig graspopje worden.
Alleen bij death angel hopelijk geen clash maar voor de rest geen stress en wat meer op de avonden en nachten richten.👌
Wel heel veel zin in.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: won666 en johanra
Gaat voor mij een heerlijk rustig graspopje worden.
Alleen bij death angel hopelijk geen clash maar voor de rest geen stress en wat meer op de avonden en nachten richten.👌
Wel heel veel zin in.
'Rustig', wat is dat? ;)
Bij mij staan de dagen nu alweer grotendeels vol (met name de donderdag), en dan moeten er nog heel wat TBA-tjes worden ingevuld, waaronder headliners en andere logo-bands..! ;)

1735404453817.png

Wel grappig, mijn top 3 zou denk ik FiR, Flogging Molly en Currents zijn en die staan ook allemaal in de bovenste 4
Seven hours after voilet verdiend ook wel wat stemmen, maar de concurrentie is stevig

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Leuke poll, ook leuk initiatief @MetalLimbo. Ben normaal gesproken niet zo van de poll's. Vond dit een leuke uitzondering. Uiteraard ben ik ook content met de uitslag. Voor mij is Jerry Cantrell een echt welkome aanvulling. Zie echt heel erg uit naar die set. En voor wat de andere nieuwkomers betreft; ik heb ook zonder de nieuwkomers nog genoeg te ontdekken. Maar rustig zal het wederom niet worden.

Echt raar dat Cattle Decapitation hier zo slecht scoort en bij metalfan.nl zo goed. Ik zelf ben geen fan. Voor Fit For An Autopsy vind ik het ook raar, maar ergens ook raar dat ze bij metalfan.nl zo goed scoren. Ik zelf ben fan van FFAA en had niet verwacht dat hier veel fans zouden zitten, noch op metalfan.nl maar CD had ik dan weer bij beiden populair ingeschat

Echt raar dat Cattle Decapitation hier zo slecht scoort en bij metalfan.nl zo goed. Ik zelf ben geen fan. Voor Fit For An Autopsy vind ik het ook raar, maar ergens ook raar dat ze bij metalfan.nl zo goed scoren. Ik zelf ben fan van FFAA en had niet verwacht dat hier veel fans zouden zitten, noch op metalfan.nl maar CD had ik dan weer bij beiden populair ingeschat
Ik denk dat de lezers van Metalfan.nl en hier op het Forum ook een iets andere bloedgroep zijn. De reacties onder de artikelen van Metalfan zijn ook vaak dezelfde mensen. Over het algemeen denk ik dat Metalfan het Aardschok-publiek bediend. Je had daar zelf zo'n mooi woord voor; de casual metalfan😉

• Leuk
Waarderingen: Chronicbias
Ik denk dat de lezers van Metalfan.nl en hier op het Forum ook een iets andere bloedgroep zijn. De reacties onder de artikelen van Metalfan zijn ook vaak dezelfde mensen. Over het algemeen denk ik dat Metalfan het Aardschok-publiek bediend. Je had daar zelf zo'n mooi woord voor; de casual metalfan😉
Nee dat was ik niet, ik heb enkel geprobeerd te verklaren en te gokken wat ik geloof @MasterJub er mee bedoelde

Wel grappig, mijn top 3 zou denk ik FiR, Flogging Molly en Currents zijn en die staan ook allemaal in de bovenste 4
Seven hours after voilet verdiend ook wel wat stemmen, maar de concurrentie is stevig
Heb zelf Flogging Molly gestemd, nog nooit gezien (terwijl ik toch ook groot fan ben van Dropkick Murphys).
Jerry Cantrell kijk ik zeker ook naar uit (Dirt van AIC vroeger grijs gedraaid), evenals Charlottte Wessels, Spectral Wound, Deafheaven en Villagers Of Ioannina City.
Currents wordt ik ook steeds nieuwsgieriger naar, lekker proggy.

Zodra de gehele line-up bekend is, lijkt het me ook mooi om net als vorig jaar weer top-3 lijstjes per dag te verzamelen.
Eens kijken of daar ook een online mogelijkheid voor is. :)

Laatst bewerkt:
Metalfan en Aardschok delen iig de meest lelijke fonts/logo's 😁

Users who are viewing this thread