Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind het wel geweldig om te zien dat Jerry Cantrell dus zo leeft hier. Met stiekem natuurlijk een knipoog naar Alice in Chains. Waarvan Jerry op de laatste tour toch 4 nummers van brengt
Bewust gedaan, aangezien dat ook in de poll op Metalfan het geval was (al kon je daar maar uit 24 van de 39 bands kiezen), dat is wel zo eerlijk, lijkt me.
Klein vraagje tussendoor voor de vaste GMM bezoekers: mijn vrienden en ik hebben een dagtket gekocht voor donderdag maar we zouden op woensdag namiddag al toekomen op een terrein in de buurt waar we kunnen kamperen. Zijn de "pop-up metalcafé's" langsheen het terrein de woensdagavond al open zodat we de sfeer al kunnen opsnuiven of gaan die pas hard vanaf de donderdag?
Klein vraagje tussendoor voor de vaste GMM bezoekers: mijn vrienden en ik hebben een dagtket gekocht voor donderdag maar we zouden op woensdag namiddag al toekomen op een terrein in de buurt waar we kunnen kamperen. Zijn de "pop-up metalcafé's" langsheen het terrein de woensdagavond al open zodat we de sfeer al kunnen opsnuiven of gaan die pas hard vanaf de donderdag?
Naar mijn weten was de afgelopen 2 jaar er al wel het één en ander te doen op de woensdagavond. Afgelopen jaar sowieso. Toen ben ik er in de avond nog langs gelopen