Pinkpop 2025

Pinkpop moet wel 5 a 10 duizend dagkaarten meer verkopen en doet daar normaal al heel lang over, dus zou bij Pinkpop nog wel lang kunnen duren... (Of niet uitverkochte dagkaarten, ook mogelijk)

(Al had ik deze Olivia dag wel al sneller verwacht)
Ja onbegrijpelijk! Line-up van PP is voor "mij" vele malen beter die dag als die van RW.

Denk dat PP afgelopen jaren teveel schade heeft opgelopen t.o.v. RW,
Dat heeft tijd nodig, line-up is tot nu toe goed.. ze pakken de doorgang aan! Wie weet staat er onder de headliners nog een band/artiest te spelen... een positieve vooruitgang (tot nu toe).
De mensen komen vanzelf wel weer

Ja onbegrijpelijk! Line-up van PP is voor "mij" vele malen beter die dag als die van RW.

Denk dat PP afgelopen jaren teveel schade heeft opgelopen t.o.v. RW,
Dat heeft tijd nodig, line-up is tot nu toe goed.. ze pakken de doorgang aan! Wie weet staat er onder de headliners nog een band/artiest te spelen... een positieve vooruitgang (tot nu toe).
De mensen komen vanzelf wel weer
De dag van rock werchter is toch veel aantrekkelijker voor een Olivia fan want die houden veel vaker ook van een Noah, Gracie en Dean. Terwijl pinkpop het maar van last dinner party en Mark ambor moet hebben

Die Rock Werchter dag is imo nu al een stuk sterker (en er komt ook daar nog heel veel bij). En met een weekendticket kun je The Last Dinner Party, Mark Ambor (en Amyl) op de andere dagen zien. En Hardy kunnen ontlopen is op zich ook wel al wat waard. :P Dagticket is ook bijna twintig euro goedkoper, dat kan ook meespelen.

Met name die PP zondag is erg sterk imo.

Users who are viewing this thread